Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutUusimmat julkaisut: 24.04.1 LTS (suositeltu, 29.8.2024) ja 24.10 - Ubuntun 20-vuotisjulkaisu! (10.10.2024).
http://alwaysinnovating.com/home/index.htm
Taidanpa hommata GNU/Linux- miniläppärin. Ja niinhän olen ajatellut tehdäkin./Linux Sori offtopic
ÖÖh.. Miksi kohellat tuon lainaamisen kanssa noin? Etkö tiedä sanojen GNU/Linux (=Kokonainen käyttäjärjestelmä) ja Linux (= pelkkä ydin) eroja?
Tässäpä omani.Transmission yrittää imarrella live-CD:n jakosuhteella
Jos tarkoitat jakosuhdetta, niin se heittää häränpyllyä, olisipa siinä pilkku välissä tai ei.Vai oliko kyse sittenkin kieliopistani?
Taustakuva on tehty niitä koulussa pällistelijöitä varten kun tunkevat aina olan taakse, se on niin kummallista että on läppäri koulussa mukana.
Mulla on tohon vähän erilainen lähestymistapa Pitäähän ihmisille olla ihmeteltävää.
Teema on Mypink-Moebuntu ja taustakuva Ubuntu Tux Pink. Gnome-lookista hakemalla "pink" löytyy myös muita kivouksiaIkkunanreunusteeman tein itse, xfce:lle ei ollut oikein valmista pinkkiä. Myös pöytäkoneen ikkunanreunuksia muokattu vaihtamalla napit toisesta teemasta toiseen. Joskus pitänee julkaista nuita, olisi vielä muuan mutta odottaa inspiraatiota viimeistelyyn.
Pöytäkone on tylsempi mutta silti nätti.
On se Kubuntun netbookversio sitten nätti, ja kaiken lisäksi suhteellisen vauhdikas.Laitteena toimii Dell Inspiron Mini 10
Lainaus käyttäjältä: Dr. P - 21.10.09 - klo:11.42On se Kubuntun netbookversio sitten nätti, ja kaiken lisäksi suhteellisen vauhdikas.Laitteena toimii Dell Inspiron Mini 10Vou, en tiennytkään että Kubusta on tehty netook-variantti. Pitääpi testata kun tuo miniläppäri tulee takuusta.