Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutLiity Ubuntu Suomen seuraan muualla: Discourse, Facebook, Mastodon, Matrix, Telegram, X
Tällainen työpöytä tänä aamuna
Lainaus käyttäjältä: oobetimer - 04.08.09 - klo:07.27Tällainen työpöytä tänä aamuna Onks se jotenkin rikki kun se on tolleen vinossa?
Hei vaan, olen uusi täällä.Tämmöinen yksinkertainen työpöytä, taustakuvana Inkscapella itse muokattu kuva valokuvasta Kuopion Palloseuran fanikatsomosta JJK - KuPS ottelusta. Teema on Ubuntun mukana tullut perusteema.
Ihan yleisesti on todettava että melko "agressiivisia" taustakuvia on monella. Itse suosin rauhallisia, lähinnä luonto- ja maisemakuvia.
Lainaus käyttäjältä: Storck - 10.08.09 - klo:09.39Ihan yleisesti on todettava että melko "agressiivisia" taustakuvia on monella. Itse suosin rauhallisia, lähinnä luonto- ja maisemakuvia. Maisemakuvat on siis NIIIIN windowsia Kaverin abstraktit taustakuvat tai furrytaustakuvat FTW Tossa nykyinen tausta. Teema pysynyt samana, niin ei jaksa screeniä ottaa.
Lainaus käyttäjältä: Mario92 - 10.08.09 - klo:18.22Lainaus käyttäjältä: Storck - 10.08.09 - klo:09.39Ihan yleisesti on todettava että melko "agressiivisia" taustakuvia on monella. Itse suosin rauhallisia, lähinnä luonto- ja maisemakuvia. Maisemakuvat on siis NIIIIN windowsia Kaverin abstraktit taustakuvat tai furrytaustakuvat FTW Tossa nykyinen tausta. Teema pysynyt samana, niin ei jaksa screeniä ottaa.Oli pakko..