Sorry, kun olen tällä sivustolla, mutta tää oli eka googlen tarjoama Firefox-keskustelu. Ongelma: Käynnistin Firefoxin (3.6.24), jota käytän Windowsissa tosi harvoin ja se tietty alkoi heti ehdotella päivitystä ja että lisätietoja päivityksestä löytyy klikkaamalla tätä. Klikkaaminen tuotti vain 404 Page not found-sivun tällaisella ohjeella:
We hate to say it, but we couldn’t find that page or file you’re looking for.
* If you typed in the address, try double-checking the spelling.
* If you followed a link from somewhere, please let us know at webmaster at mozilla dot com. Be sure to tell us where you came from and what you were looking for, and we’ll do our best to fix it.
Lähetin tiedon asiasta kyseiselle webmasterille (oon nyt vähän säikkynä, kun oon siivoomassa virusta tai jotain koneestani, enkä halua ladata mitään pimeesti). Viestini palautui välittömästi ilmeisesti jonkun robotin toimesta ja siinä ehdotettiin kääntymistä jonkun supporttiryhmän puoleen. Tsekkasin supporttiryhmät ja ne on kuin valikoita valikoitten yrittäen etsiä mulle sopivaa dokua. Tässä ei nyt dokut auta, kun sivulla selvästi pyydettiin saattamaan asia webmasterin tietoon. En todellakaan aio päivittää ennenkuin tiedän, mitä on tarjolla - ja nyt alkaa tuntua, etten sittenkään.