Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutUusimmat julkaisut: 24.04.1 LTS (suositeltu, 29.8.2024) ja 24.10 - Ubuntun 20-vuotisjulkaisu! (10.10.2024).
Olen myös hyvin tyytyväinen Operaan. Se on käytännössä jatkuvasti päällä (Firefoxin ja SeaMonkeyn lisäksi. Upean näköinen teemakin on käytössä siihen (joka on tosin melkein vielä upeampi Windowsissa.)ML
Löytyykö tuo opera pakettivarastoista?(Minulla haukkasi tyhjää: sudo aptitude search opera)
Ja se kannattaakin sillä sen jälkeen päivitykset tulevat automaattisesti.
If you are using a Debian-based Linux distribution (such as Ubuntu), an Opera source is included in /etc/apt/sources.list.d/ when you install Opera. Thereafter, you can update Opera via the package manager.
joo voipi olla, mitenkähän sitten saisi katsomon toimimaan operalla, kun operalla menee katsomon sivulle ja koittaa aukasta ohjelman sanoo että asenna silverlight ja tätä fileä tarjoaa..
aptitude search operai opera - Fast and secure web browser and Internet s...
En usko, että katsomoa saa ollenkaan toimimaan Operalla eli silloin pitäisi tyytyä Firefoxiin tai Chromeen.
Tyytyväinen olen Operaan. Kaikki tarpeelliset toimii ja mielestäni kevyemmin kuin FF:ssa.Katsomo näkyy ja muutkin mitä nyt joskus tulee katseltua.
eli operassa ei siis saa toimimaan katsomoa ?
edit: Koskapa launchyn sait asenneltua niin samat toimii tässäkin selaimessa, eli linkki kopioiden ja vlc auki vain.
Eikö edes safe modessa lähtenyt?