Tuntui tahmaavan jo eilisillasta - harmillista. Foorumi on kesäajassakin. Itse tosin säädin asetuksista kellonajan -1 tunti, joten ainakin itelläni aika näkyy oikein. Siis Muokkaa profiilia > Keskustelualueen asetukset, sieltä Aikaeron asetus johon kohtaan -1.
Sinänsä tuntuu vähän oudolta, että tällainen tietokoneisiin perehtyneiden keskustelualue on tässä(kin) asiassa vähemmän hoidettu.
Pahoittelut tästä. Kuten jo mainittu
toisaalla, on minun takanani ollut aina vain joitain asioita, muun muassa tuo kellon siirto. Siirsin sen nyt viimeisenä hommanani. Alkakoon tästä päivästä uusi aika, sillä poistin juuri itseltäni (ja Ristolta) nämä täysoikeudet. Jatkossa samat oikeudet ovat Moderaattori+:lla, eli tällä hetkellä gdm ja Tomin. Jos koette että he eivät riitä, äänestäkää uusia.
Mitä hitauksiin ja ylläpitoon tulee, muistakaa ehdottomasti että kukaan meistä ei ylläpidä tämän sivuston itse palvelimia. Kuten jo puhuttu muissa ketjuissa, ongelmista tulee ilmoittaa osoitteessa
https://rt.ubuntu.com/ - voitte tehdä tämän ihan itsenäisinä keskustelualueen käyttäjinä (ja ilmoittakaa raportistanne täällä), tai voitte laittaa vaikka yv:tä moderaattoreille aiheesta.