Kovalevyn vaihdosta: Juuri tuli tänään Mikro Bitti, jossa on artikkeli läppärin kovalevyn vaihdosta. Siitä lienee hyötyä.
Ei takuu kylläkään tuollaisesta asiasta saa raueta, kovalevyn irrotuksesta. Tosin voihan se raueta, mutta ei saisi. Hehän eivät myöskään pysty osoittamaan, että kovalevy on irrotettu, koska niissä ruuveissa ei ole sinettejä. Sinänsä oikea tarkennus, että koneen alkuperäisiä osia, joissa on takuu päällä, ei kannata vaihtaa itse.
Toisaalta, minähän vastasin kysymykseen "mistä sen saisi selville".
Esimerkki siitä milloin joudut "huollattamaan laitteesi", pahimmillaan: jos sinulle on myyty väärä tuote.
Näin kävi Verkkokaupassa, munasivat ja antoivat väärän tuotteen. Se piti käydä erikseen palauttamassa heidän huoltoonsa ja anomassa rahat sieltä takaisin. Huomasin sen heti sen jälkeen kun olin maksanut ja katsoin paketit tarkemmin ennenkuin kävelin kaupasta ulos, mutta eivät suostuneet palauttamaan rahoja vaan laite piti "viedä huoltoon".
Aikamoinen käsitys heilläkin on asiakaspalvelusta kun oma munaus kostetaan sillä, että asiakas laitetaan poistumaan kaupasta ja jonottamaan huollon kellarimurjussa puoleksi tunniksi takuuasiakkaiden kanssa.