Tosiaan, aika juoksee.
Eli olen mukana build crewissä, mutta luulen että työt menee aika pitklti miten meidän käsketään tehdä, eli luultavasti emme saa standille mitään extraa tehtyä, ja kun tuo sähkö ja netti yhteys on hoidossa, niin luultavastí varsinainen standin järjestely jää ständillä olleiden vastuulle, koska en tule koko aikaa olemaan ständillä, vaan ryhmäni kanssa ympäri tapahtumaa.
Kuten Heikki Mäntysaari mainitsi, oli viimme vuonna yksi palvelin kone siellä ständin nurkassa hurisemassa, joka muuten oli minun... Syy miksi haluaisin tuoda tuon palvelimen tänäkin vuonna on se että palvelin kone on hieman nopeampi kuin viimevuotinen ja se olisi myös mahdollista pitää muussa esittely käytössä, koska kyseessä on minun lähiverkko palvelin projektin ns. test and development alusta kone.
Eli voin ottaa tuon koneen mukaan tai esitellä kotonani pyörivää alustaa (production/test&dev). Joka tapauksessa esittelen lähiverkko palvelintani tapahtumassa, ja yritän saada projektille sponsoria ja yleistä kiinostusta. Itse uskon että sillä voísi tehokkaasti esitellä linuxin etuja windowsiin nähden.