Kirjoittaja Aihe: Assembly Summer 2010  (Luettu 14920 kertaa)

Heikki Mäntysaari

  • Käyttäjä / tiedottaja
  • Viestejä: 377
    • Profiili
Vs: Assembly Summer 2010
« Vastaus #20 : 25.07.10 - klo:22.46 »
Voinks mä tuoda mun pehmopingviinit kans ständille?
Toki!
Suomenkielinen Linux-wiki: Linux.fi - katso myös http://linux.fi/foorumi

Toni Alenius

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1506
    • Profiili
Vs: Assembly Summer 2010
« Vastaus #21 : 01.08.10 - klo:21.47 »
Eli olen mukana build crewissä, mutta luulen että työt menee aika pitklti miten meidän käsketään tehdä, eli luultavasti emme saa standille mitään extraa tehtyä, ja kun tuo sähkö ja netti yhteys on hoidossa, niin luultavastí varsinainen standin järjestely jää ständillä olleiden vastuulle, koska en tule koko aikaa olemaan ständillä, vaan ryhmäni kanssa ympäri tapahtumaa.
rakentaminen kai alkaa tänäkin vuonna tiistaina, pystytkö ilmoittelemaan rakentamisen edetessä ehditkö haalia pöydän ja tuoleja ständille, auttaisi kovasti jos ne olisivat jo ovien auetessa odottamassa ständipaikalla, käytävillä kuitenkin voi olla alkuun ahdasta katsomopaikan omaavien ja ehkä myös sponsorien kulkiessa käytävällä rullakoineen.
Ubuntu 20.04.06 LTS
16 GB DDR3
Intel® Core™ i5 CPU 760 @ 2.80GHz × 4
GeForce GT 730 2GB
480 GB SSD

Heikki Mäntysaari

  • Käyttäjä / tiedottaja
  • Viestejä: 377
    • Profiili
Vs: Assembly Summer 2010
« Vastaus #22 : 01.08.10 - klo:22.04 »
Tännekin väliaikatietoja eli tänä vuonna meillä ei luultavastikaan ole käytössä samaa ständipaikkaa kuin viime vuonna (tänä vuonna on liikaa maksavia esittelijöitä). Teppo neuvoi olemaan ständistä&lipuista yhteydessä suoraan pääjärjestäjiin, ilmoittelen jahka saan sieltä vastauksen ja vähän lisätietoja.
Suomenkielinen Linux-wiki: Linux.fi - katso myös http://linux.fi/foorumi

wicke

  • Vieras
Vs: Assembly Summer 2010
« Vastaus #23 : 03.08.10 - klo:00.14 »
Saapunen parkkihalliin areenatason lastaussisäänkäynnin ovien taakse perjantaiaamuna klo 8-9 aikoihin, ja toimitan läppärin ja pingviinit ständille heti kun olen päässyt sisälle ja saanut tavarani konepaikalleni.

Tännekin väliaikatietoja eli tänä vuonna meillä ei luultavastikaan ole käytössä samaa ständipaikkaa kuin viime vuonna (tänä vuonna on liikaa maksavia esittelijöitä). Teppo neuvoi olemaan ständistä&lipuista yhteydessä suoraan pääjärjestäjiin, ilmoittelen jahka saan sieltä vastauksen ja vähän lisätietoja.

Saadaan ständipaikaks varmaa joku viiden konepaikan sarja areenatasosta ku sponsorialue täyttyy muitten ständeistä...  :'(
« Viimeksi muokattu: 03.08.10 - klo:00.44 kirjoittanut wicke »