Kirjoittaja Aihe: Lahtelaisia?  (Luettu 25422 kertaa)

peran

  • Vieras
Vs: Lahtelaisia?
« Vastaus #40 : 26.01.10 - klo:23.09 »
edit: onko tuo joka kuukauden ensimmäinen perjantai lukkoon löyty? jollei niin eikö sunnuntai olisi parempi?

Minule kelpaa myös tuo sunnuntai, voisihan sitä toki sinnekni laittaa ainakin kevään ajaksi kun Ninnnu vielä Lahdessa pyöriipi?:)

Sopii siis mullekin sunnuntai. Ensi sunnuntai sopii itse asiassa paremmin kuin perjantai.

Ninnnu? Ilmeisesti sopii?

Jos sopii, niin kevään ajaksi siis kokoonnumme kuukaiden ensimmäisenä sunnuntaina.
« Viimeksi muokattu: 26.01.10 - klo:23.11 kirjoittanut peran »

Ninnnu

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 247
  • LinuCaster
    • Profiili
Vs: Lahtelaisia?
« Vastaus #41 : 27.01.10 - klo:13.15 »
Robert's ei ole auki sunnuntaisin, ja aika heikosti taitaa muutkin kahvilatkin olla auki tuolloin, ta ainakaan Sinuhe ei ole...

peran

  • Vieras
Vs: Lahtelaisia?
« Vastaus #42 : 27.01.10 - klo:13.45 »
Robert's ei ole auki sunnuntaisin, ja aika heikosti taitaa muutkin kahvilatkin olla auki tuolloin, ta ainakaan Sinuhe ei ole...

No, sitten joutunemme pitäytymään kuukauden 1. perjantaissa klo 17.30, jollei tila ongelma ratkea ennen.

rob

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 234
    • Profiili
Vs: Lahtelaisia?
« Vastaus #43 : 27.01.10 - klo:15.10 »
No tällä mennään sitten :) tarvii yrittää järjestellä että pääsis aina mukaan

rainmaker

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 6
    • Profiili
Vs: Lahtelaisia?
« Vastaus #44 : 29.01.10 - klo:13.56 »
Jeps,

Itsekin olisin kiinnostunut tulemaan miittinkeihin kunhan vain ajat täsmäävät, joten olisiko seuraava miittinki koska? Jos kuun ensimmäinen perjatai niin 5.2?

peran

  • Vieras
Vs: Lahtelaisia?
« Vastaus #45 : 29.01.10 - klo:15.37 »
Itsekin olisin kiinnostunut tulemaan miittinkeihin kunhan vain ajat täsmäävät, joten olisiko seuraava miittinki koska? Jos kuun ensimmäinen perjatai niin 5.2?

Niin se sitten taitaa olla, ja paikkana taitaa edelleen olla Rober's:n kahvila klo 17.30 alkaen. Itse ilmeisesti pääsen tulemaan ainakin alkuun.

Daneli

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1037
  • Red Hat Chili Peppers
    • Profiili
    • www.daneli.org
Vs: Lahtelaisia?
« Vastaus #46 : 31.01.10 - klo:11.44 »
 :) Hieno homma! että saadaan Lahden suunnallekin aktiivinen Linux-porukka. Pidetään peukut pystyssä että homma saa hyvin tuulta alleen.

peran

  • Vieras
Vs: Lahtelaisia?
« Vastaus #47 : 05.02.10 - klo:15.12 »
Muistutetaan nyt kaikkia Lahdessa asuvia, että tänään (perjataina 5.2) nähdään Rober's:n kahvilassa klo 17.30.

T: peran

rainmaker

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 6
    • Profiili
Vs: Lahtelaisia?
« Vastaus #48 : 05.02.10 - klo:15.55 »
Itse tulen kunhan töiltäni ehdin, todennäköisesti kuitenkin 17.30.

peran

  • Vieras
Vs: Lahtelaisia?
« Vastaus #49 : 05.03.10 - klo:06.52 »
Ilmeisesti myös tänään olemme Robert's:n kahvilassa klo 17.30-19.00. Minäkin olen ehkä.

Muistuttelen siis vain...

Siis perjantaina 5.3:tta.

Matti Tuomas

  • Vieras
Vs: Lahtelaisia?
« Vastaus #50 : 05.03.10 - klo:13.50 »
Patoniityllä asun minä ja Linuxin käytön aloitin lyhyellä Fedora kokeilulla joka päättyi nopeasti kun huono kone ei pyörittänyt sitä kunnolla ja/tai en osannut käyttää mutta uskaltauduin koittamaan uudestaan. Mutta vaihdoin kumminkin jakelun Ubuntuun ja kappas sehän toimi kuin unelma ja siitä asti olen käyttänyt pääasiassa Ubuntua jostain vuodesta 2006 eteen päin.

En sanoisi itseäni miksikään tietokone guruksi mutta ikinä en ole opiskellut mitään ja jos ei googlaamista lasketa niin en ole muitten apua tarvinnut ongelmien ratkaisussa. Ohjelmoimista en ole yrittänytkään mutta tiedä vaikka joskus innostuisin siitäkin.

Siinä oli lyhyesti (tai aika pitkästi) minusta mutta mites tää Lahtelaisten kokoontuminen muuten tapahtuu? Onko mitään isompia suunitelmia kuin tuo jo mennyt Roberts coffee tapaaminen? Sivuja? Facebook ryhmiä?

peran

  • Vieras
Vs: Lahtelaisia?
« Vastaus #51 : 05.03.10 - klo:14.08 »
Tilaisuus on täysin avoin ja epävirallinen. Porukka valuu Robert's:n kahvilaan noilla hilppeillä mahdollisesti kannettava (mini?) mukanaan. Hyvien tapojen mukaisesti tilaa jotakin (tee, kahvi tai jotain...), jotta saa perustellun tekosyyn jäädä hengailemaan.

Läppäreillä mahdollisesti elvistellään jotain, jos haluaa...

Mutta siis ideana on nähdä livenä nettityyppejä.

Teemaakin piti kehitellä, mutta luultavasti kukaan ei sellaista ole kehitellyt, joten hengaillaan vaan...

Mulla ei ole Face-book tunnuksia, joten en ainakaan minä ole luomassa niitä ryhmällemme. Lisäksi vähän laisesti tulee tekstiä siihen, vaikka sellaisen kehittäisikin.
« Viimeksi muokattu: 05.03.10 - klo:14.11 kirjoittanut peran »

Matti Tuomas

  • Vieras
Vs: Lahtelaisia?
« Vastaus #52 : 05.03.10 - klo:14.21 »
Hups! Sokee oon ku en nähny et tänään oliki taas sovittu aika. Katoin vaan tota 5.2. päivämäärää tuolla aikaisemmin. No en pääse tällä kertaa mutta jos tästä kokoontumisesta tulee tapa niin ehkä joskus sinnekin eksyn.

peran

  • Vieras
Vs: Lahtelaisia?
« Vastaus #53 : 05.03.10 - klo:14.33 »
Hups! Sokee oon ku en nähny et tänään oliki taas sovittu aika. Katoin vaan tota 5.2. päivämäärää tuolla aikaisemmin. No en pääse tällä kertaa mutta jos tästä kokoontumisesta tulee tapa niin ehkä joskus sinnekin eksyn.

Sehän oli viimeksikin Robert's:n kahvilassa viime kuukauden 1. perjantaina klo. 17.30-19.00, joten se on tapa.  ;)

Tosin nyt epäilen tuleeko sinne ketään, kun on Salpausselän kisat ja hiihtoloma. Kisat tosin saattaa tuoda joitakin uusia tyyppejä mukaan.

Itsekään en ole varma tulenko, mutta yritän tulla.

Ninnnu

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 247
  • LinuCaster
    • Profiili
Vs: Lahtelaisia?
« Vastaus #54 : 31.03.10 - klo:18.00 »
Ensi perjantai onkin pitkäperjantai, paikat taitaa olla vähän heikosti auki. Oisko seuraava miittaus 9.4?

peran

  • Vieras
Vs: Lahtelaisia?
« Vastaus #55 : 01.04.10 - klo:00.29 »
Ensi perjantai onkin pitkäperjantai, paikat taitaa olla vähän heikosti auki. Oisko seuraava miittaus 9.4?

Todennäköisesti sopii myös mulle.

Dost

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 725
    • Profiili
Vs: Lahtelaisia?
« Vastaus #56 : 01.04.10 - klo:14.32 »
Ensi perjantai onkin pitkäperjantai, paikat taitaa olla vähän heikosti auki. Oisko seuraava miittaus 9.4?

Ehkä käykin.

peran

  • Vieras
Vs: Lahtelaisia?
« Vastaus #57 : 07.05.10 - klo:14.29 »
Tänään mun pitäis pystyä tulemaan Roberts kahvilaan klo. 17.30-19.00.

Viimeks tulin just kipeeks, niin en päässyt. :(

peran

  • Vieras
Vs: Lahtelaisia?
« Vastaus #58 : 04.06.10 - klo:15.47 »
Tänään mun pitäis pystyä tulemaan Roberts kahvilaan klo. 17.30-19.00.

Viimeks tulin just kipeeks, niin en päässyt. :(

Tänäänkin tapaamme Roberts:n kahvilassa. Toivottavasti on enemmän kuin yksi, kuten viimeksi.

Siis klo 17.30-19.00 Roberts:n kahvilassa.

lide

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 66
    • Profiili
Vs: Lahtelaisia?
« Vastaus #59 : 06.06.10 - klo:01.25 »
Tänään mun pitäis pystyä tulemaan Roberts kahvilaan klo. 17.30-19.00.

Viimeks tulin just kipeeks, niin en päässyt. :(

Tänäänkin tapaamme Roberts:n kahvilassa. Toivottavasti on enemmän kuin yksi, kuten viimeksi.

Siis klo 17.30-19.00 Roberts:n kahvilassa.

Olikos paikalla ketään? :) Itse auttamatta ollut töissä kaksi viimeistä kuukautta!