edit: onko tuo joka kuukauden ensimmäinen perjantai lukkoon löyty? jollei niin eikö sunnuntai olisi parempi?
Kyllä se olis hyvä siinä pitää. Ninnnu pääsee Tampereelta silloin tulemaan ruokapatojen ääreen, mutta sunnuntaina hän on jo taas menossa opinahjoon Tampereelle. (Näin ymmärtääkseni on syksystä lähtien).
Lisäksi päivän tulisi olla helposti muistettava, jotta (kuten opettanikin on joskus minua kehunut (sinä hatara pää)) minäkin muistaisin.
Seuraava meetinki sopi sekä LiDE:lle että minulle. Ninnnulle kuulemma sopii mikä vain.
Itse tiedän, että perjantai on arkiviikonpäivistä parhaiten sopiva. Sunnuntaikin kävisi, mutta ninnnulle se ei ole ihan paras. Siksi katsoisin, että ilman painavaa syytä sitä tuskin kannattaa siirtää.
Edit - Seuraavana ensimmäisenä sunnuntaina on Ubuntu-yhteisön IRC-kokous. No, kyllähän ninnnulla oli nettiyhteys, ja pisäisi minunkin sellainen pystyä järjestemään, joten saattaisi sekin onnistua. (Tosin nyttenkin lähdimme jo 19.00 pois kahvilasta, joten IRC-kokous ei sikäli ole vaarassa).