Kirjoittaja Aihe: Lahtelaisia?  (Luettu 25409 kertaa)

lide

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 66
    • Profiili
Vs: Lahtelaisia?
« Vastaus #20 : 24.01.10 - klo:19.12 »
Joo ikärajoitteeton paikka ois ehkä paras :)

Itsellä kanssa aika kiirettä koko viikon ajan. Ensi viikosta jos ruvetaan miettimään niin tiistai-ilta ja torstai-ilta käyvät, sit taas lauantaiaamupäivä :D On aika kiire viikko tulossa taas. Sitä seuraava viikko taas vähän hengähtää mutta ei ole nyt kaikkia listoja nenän edessä niin ei voi kahtella.

Itse suosittelisin jotain kokouspaikkaa myös, kahvilat on aina vähän vaikeita jos enemmän tulee porukkaa. Itse pystyn hommaan kyl jonkun pienen kokoustilan jos vaikka kahvit kaikki ostaisi. siellä olisi ainakin sähköt;) Wlan löytyisi myös mutta helpompi varmaa joku mobiili kaista jakaa.

vtp

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 285
    • Profiili
Vs: Lahtelaisia?
« Vastaus #21 : 24.01.10 - klo:22.31 »
Joku miitinki on hyvä homma näin aluksi. Kerhotoimintaa voipi aloitella myöhemmin, mikäli porukkaa löytyy ja siihen on innostusta. Jos joku vaan keksii Lahdesta jonkun fiksun kokouspaikan...

Daneli

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1037
  • Red Hat Chili Peppers
    • Profiili
    • www.daneli.org
Vs: Lahtelaisia?
« Vastaus #22 : 24.01.10 - klo:23.42 »
Porixi, Turuxi mukaan vielä Lanix.

Ninnnu

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 247
  • LinuCaster
    • Profiili
Vs: Lahtelaisia?
« Vastaus #23 : 25.01.10 - klo:14.33 »
Kävin kierroksella. Trion Sinuhe Cafesta (Veskun ja Aleksin nurkasta kun kävelee sisään niin pitäs olla jossain siinä vasemmalla) löyty pari pistorasiaa, Aleksanterinkadun Robert'silta yksi (kysyin jopa lupaa. Omalla vastuulla saa käyttää. Eipä ole Helsingissäkään ikinä potkittu ulos pistokkeiden käytöstä...). Kauppahallissa näytti olevan enemmän kahviloita kuin tarpeeksi (tiedä sitten pistorasioista), mutta itse halli menee ihan liian aikaisin... Itse otin tavoitteeksi että perjantaina vois olla joku satunnainen miittaus ja katoin sen perusteella paikkoja.

Pe 17:00 Robert's/Sinuhe, miten ois?

lide

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 66
    • Profiili
Vs: Lahtelaisia?
« Vastaus #24 : 25.01.10 - klo:18.53 »
Itselle ei tuo perjantai valitettavasti käy ollenkaan, olen silloin helsingissä päin.

Yksi vaihtoehto on myös Alex Parkin kokoustila, olen siellä itse töissä ja saan sovittua asian niin, että jos jokainen ostaa kupin kahvia tai jotain muuta, niin saadaan käyttää kokoustilaa veloituksetta. Siellä on ainakin tarpeeksi sähkön lähdettä.

Torstai ilta kävisi itselleni paremmin.

peran

  • Vieras
Vs: Lahtelaisia?
« Vastaus #25 : 25.01.10 - klo:19.11 »
Torstai ilta kävisi itselleni paremmin.
Torstai ei taas mulle käy.

Entä jo huomenna tiistaina. Muistelin, että tiistai on yhteisesti parhaiten sopiva. klo. 17.00 edelleen ehdotettu.

Edit - Rober's:ssa oli mukavanoloinen suurehko pöytä, ja muutenkaan ei ole niin vilkkaalla paikalla kuin Trion Sinuhe.
« Viimeksi muokattu: 25.01.10 - klo:19.55 kirjoittanut peran »

Ninnnu

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 247
  • LinuCaster
    • Profiili
Vs: Lahtelaisia?
« Vastaus #26 : 25.01.10 - klo:19.43 »
Torstai ilta kävisi itselleni paremmin.
Torstai ei taas mulle käy.

Entä jo huomenna tiistaina. Muistelin, että tiistai on yhteisesti parhaiten sopiva. klo. 17.00 edelleen ehdotettu.

Edit - Rober's:ssa oli mukavanoloinen suurehko pöytä, ja muutenkaan ei ole niin vilkkaalla paikalla kuin Trion Sinuhe.
Robertsin mukavanoloinen suurehko pöytä saattaa olla astetta kauempana sähköistä (nurkassa, sisääntulosta oikealla, ikkunan vieressä)... Tosin kyllä sitä kai ilman ylimääräistä sähköä hetken pärjää. :P Mut joo, mulle kelpaa milloin tahansa...

Alex Park saattaisi sopia ns. virallisempiin miitteihin (= julkkarit)? Ei sinänsä viitsi "ylikäyttää" tuollaisia "hienompia" paikkoja perusmiittauksiin. (Mulle se on yksi ja sama, mutta preferoin arkisempia ympäristöjä arkisiin asioihin. Viralliset kokoustilat voi olla vähän vaivaannuttavia)

lide

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 66
    • Profiili
Vs: Lahtelaisia?
« Vastaus #27 : 25.01.10 - klo:22.09 »
Torstai ei taas mulle käy.

Entä jo huomenna tiistaina. Muistelin, että tiistai on yhteisesti parhaiten sopiva. klo. 17.00 edelleen ehdotettu.

Edit - Rober's:ssa oli mukavanoloinen suurehko pöytä, ja muutenkaan ei ole niin vilkkaalla paikalla kuin Trion Sinuhe.

Tiistai passaa minulle kyllä. Ehtiikö kaikki varautua tähän aikaan? Itselle parempi jos vaikka 17.30.

EDIT: Ja niin kyllähän se robert's käypi:)
« Viimeksi muokattu: 25.01.10 - klo:22.13 kirjoittanut LiDE »

peran

  • Vieras
Vs: Lahtelaisia?
« Vastaus #28 : 25.01.10 - klo:22.15 »
Torstai ei taas mulle käy.

Entä jo huomenna tiistaina. Muistelin, että tiistai on yhteisesti parhaiten sopiva. klo. 17.00 edelleen ehdotettu.

Edit - Rober's:ssa oli mukavanoloinen suurehko pöytä, ja muutenkaan ei ole niin vilkkaalla paikalla kuin Trion Sinuhe.

Tiistai passaa minulle kyllä. Ehtiikö kaikki varautua tähän aikaan? Itselle parempi jos vaikka 17.30.

EDIT: Ja niin kyllähän se robert's käypi:)

Itsellenikin on parempi 17.30, joten ...

Olemme lieneen päättäneet huomenna tiistaina Rober's:ssa klo 17.30.

lide

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 66
    • Profiili
Vs: Lahtelaisia?
« Vastaus #29 : 25.01.10 - klo:22.18 »
Jos ei vastaväitteitä esiinny :)

peran

  • Vieras
Vs: Lahtelaisia?
« Vastaus #30 : 25.01.10 - klo:22.24 »
Sen verran kiire aikataulu, että lähetin yksityisviestit vtp:lle ja dafl01:lle, jotta saavat sähköpostiinkin tiedotuksen tästä tapaamisesta.

lide

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 66
    • Profiili
Vs: Lahtelaisia?
« Vastaus #31 : 25.01.10 - klo:22.30 »
Sen verran kiire aikataulu, että lähetin yksityisviestit vtp:lle ja dafl01:lle, jotta saavat sähköpostiinkin tiedotuksen tästä tapaamisesta.

Entäs Ninnnu?

peran

  • Vieras
Vs: Lahtelaisia?
« Vastaus #32 : 25.01.10 - klo:22.38 »
Sen verran kiire aikataulu, että lähetin yksityisviestit vtp:lle ja dafl01:lle, jotta saavat sähköpostiinkin tiedotuksen tästä tapaamisesta.

Entäs Ninnnu?

Nyt lähetin Ninnnullekin. En lähettänyt heti sille, koska luulin hänenkin roikkuneen netissä.

lide

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 66
    • Profiili
Vs: Lahtelaisia?
« Vastaus #33 : 25.01.10 - klo:23.09 »
Sen verran kiire aikataulu, että lähetin yksityisviestit vtp:lle ja dafl01:lle, jotta saavat sähköpostiinkin tiedotuksen tästä tapaamisesta.

Entäs Ninnnu?

Nyt lähetin Ninnnullekin. En lähettänyt heti sille, koska luulin hänenkin roikkuneen netissä.

Hienoa!

vtp

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 285
    • Profiili
Vs: Lahtelaisia?
« Vastaus #34 : 26.01.10 - klo:10.17 »
Voi rähmä :( En näin nopealla varoitusajalla pääse kun on muuta menoa tänä iltana. Loppuviikko olisi sopinut paremmin.

Ninnnu

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 247
  • LinuCaster
    • Profiili
Vs: Lahtelaisia?
« Vastaus #35 : 26.01.10 - klo:18.39 »
Huomenta Robertsista. Sovittiin että miitattaisiin tästä eteenpäin joka kuukauden ensimmäinen perjantai täällä.

peran

  • Vieras
Vs: Lahtelaisia?
« Vastaus #36 : 26.01.10 - klo:21.10 »
Kello 17.30.

rob

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 234
    • Profiili
Vs: Lahtelaisia?
« Vastaus #37 : 26.01.10 - klo:22.26 »
No voi pahus kun missasin tuon miitin, ilmoitelkaapas jos uusi miitti niin täällä ainakin yksi innokas mukaan tulija :D

edit: onko tuo joka kuukauden ensimmäinen perjantai lukkoon löyty? jollei niin eikö sunnuntai olisi parempi?
« Viimeksi muokattu: 26.01.10 - klo:22.32 kirjoittanut rob »

peran

  • Vieras
Vs: Lahtelaisia?
« Vastaus #38 : 26.01.10 - klo:22.51 »
edit: onko tuo joka kuukauden ensimmäinen perjantai lukkoon löyty? jollei niin eikö sunnuntai olisi parempi?

Kyllä se olis hyvä siinä pitää. Ninnnu pääsee Tampereelta silloin tulemaan ruokapatojen ääreen, mutta sunnuntaina hän on jo taas menossa opinahjoon Tampereelle. (Näin ymmärtääkseni on syksystä lähtien).

Lisäksi päivän tulisi olla helposti muistettava, jotta (kuten opettanikin on joskus minua kehunut (sinä hatara pää)) minäkin muistaisin.

Seuraava meetinki sopi sekä LiDE:lle että minulle. Ninnnulle kuulemma sopii mikä vain.

Itse tiedän, että perjantai on arkiviikonpäivistä parhaiten sopiva. Sunnuntaikin kävisi, mutta ninnnulle se ei ole ihan paras. Siksi katsoisin, että ilman painavaa syytä sitä tuskin kannattaa siirtää.

Edit - Seuraavana ensimmäisenä sunnuntaina on Ubuntu-yhteisön IRC-kokous. No, kyllähän ninnnulla oli nettiyhteys, ja pisäisi minunkin sellainen pystyä järjestemään, joten saattaisi sekin onnistua. (Tosin nyttenkin lähdimme jo 19.00 pois kahvilasta, joten IRC-kokous ei sikäli ole vaarassa).
« Viimeksi muokattu: 26.01.10 - klo:22.55 kirjoittanut peran »

lide

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 66
    • Profiili
Vs: Lahtelaisia?
« Vastaus #39 : 26.01.10 - klo:23.04 »
Minule kelpaa myös tuo sunnuntai, voisihan sitä toki sinnekni laittaa ainakin kevään ajaksi kun Ninnnu vielä Lahdessa pyöriipi?:)