Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutLiity Ubuntu Suomen seuraan muualla: Discourse, Facebook, Mastodon, Matrix, Telegram, X
Minä olen thunderbirdin kanssa toiminut niin että kun ensimmäistä kertaa sillä haetuttaa postia ja se heittää eteen salasanan kysely lapun niin siihen vaan gmailin salasana ja vielä täppi siihen että muista salasana. Pakkohan se jumankekkale on salasanaa käyttää, vaikka avointen ohjelmien kanssa pelataankin niin ei kait pöostit sentään avoimia kaikille saa olla.
Edellenkään tänne ubuntuun ei tallennu sivujen salasanat vaikka win7:ssa tallentuu .Joku jippo? Täppi kyllä on ao.asetuksissa
Lainaus käyttäjältä: ekke45 - 22.01.10 - klo:07.58Edellenkään tänne ubuntuun ei tallennu sivujen salasanat vaikka win7:ssa tallentuu .Joku jippo? Täppi kyllä on ao.asetuksissa Mutulla muistelisin, että se ei tallenna tuota salasanaa, jollei yhteys pelitä. Eli se ei tallentaisi, jos epäilee sitä "vääräksi" salasanaksi.
Nyt en tarkoita sähköpostin salasanaa vaan ihan Firefoxilla avattavia www sivuja kuten vaikka Tuulilasi tai Keskisuomalainen -lehdet
Lainaus käyttäjältä: I svärd - 21.01.10 - klo:10.07Minä olen thunderbirdin kanssa toiminut niin että kun ensimmäistä kertaa sillä haetuttaa postia ja se heittää eteen salasanan kysely lapun niin siihen vaan gmailin salasana ja vielä täppi siihen että muista salasana. Pakkohan se jumankekkale on salasanaa käyttää, vaikka avointen ohjelmien kanssa pelataankin niin ei kait pöostit sentään avoimia kaikille saa olla.No niinhän minäkin teen,mutta ei kelpaa gmailin salasana täällä Ubuntun puolella eikä Evolutionissakaan.Mutta jos menen suoraan gmailiin täälä Ubuntussa niin salasana kelpaa eikä se kysele sitä sen koommin.Myös Windows 7:ssa toimii moittettomasti.Olen asentanut näitä sähköposteja jo monta kertaa uudelleen täällä olleiden ohjeiden mukaan,ei vaan onnistu http://mail.google.com/support/bin/answer.py?answer=77662http://tuxicity.wordpress.com/2007/03/08/howto-set-up-gmail-in-evolution-gnomes-mail-client-and-organizer/Joku pieni juttu jota en tiedä? Postiohjelmat eivät tunnista minua tai salasanojani jostain syystä.Olisiko virhe tässä unbutun asennuksessa?Pitääkö sen yhteydessä johonkin luoda joku käyttöoikeus?
Lainaus käyttäjältä: ekke45 - 24.01.10 - klo:12.51Nyt en tarkoita sähköpostin salasanaa vaan ihan Firefoxilla avattavia www sivuja kuten vaikka Tuulilasi tai Keskisuomalainen -lehdetTämäkin vaikuttaa siltä että olet itse näpelöinyt selaimesi tuohon kuntoon koska oletuksena Firefox tallettaa/kysyy tallennetaanko salasanat.
firefoxsin asetuksissa on välilehdellä "tietosuoja" paikka " käynnistä firefox automaattisesti yksityiseen selaustilaan" jos siinä on täppi niin selain ei muista mitään eikä ketään.
Tällasta pukkaa.Pääsisikö joku taituri tähän vihjeeseen kiinni ja löytäisi ratkaisun?