joo, homma menee niin että läppäri acer hajosi johon olin asentanut xp:päälle windows7 rc 1kösen. sinne olin laittanut kuvia kamerasta joka on merkiltään 1,3 megapixels. kyllä, mitään muuta siinä ei lue mutta se toimii ja ottaa selkeitä kuvia. työttömyys tuli ja nettiyhteys kuuluu vuokraan niin hain kirppikseltä vanhan pöytäkoneen jossa oli xp. näyttö on uusi ja xp oli niin utuinen että silmät vuosi vettä 10min käytön jälkeen, asensin 7kan levyltä koneelle ja se "levittyi" näytön yli. muistin että on kesällä poltettu ubuntu levyllä ja asentelin sen, näyttö terävöityi, netti pelaa, videot pyörii, s-posti toimii jne. kaikki ubuntussa toimii ja olen kyllä siirrellyt valokuvia kamerasta ja kännykästä mutta kun se teidän ohje loppuu siihen>tarkista näkyykö kamerasi >sijainnit>tietokone, mutta kun ei näy, miksi ohje ei kerro miten saa näkymään? nykyinen pöytäkone on hp, 512ram, 2,4 vai 240ghz, näytönohjain standart vga. läppärissä on w7 ja se toimi kyllä mutta itse acer sippasi, ainut valo mikä syttyy on virtavalo, kiintolevy ei pyöri jne. ei sen nyt tarvii pyöriäkkään.niin näyttö 19tuumaa asus.