Käytän KODIa RaspberryPI frontendinä olohuoneessa ja Android tabletilla keittiössä. Nimenomaan tuo ajatus on jäänyt vähän hämäräksi miten se oikein menee. Minun tapauksessa KODIlla näkyy VDR:n omat ajastukset, jotka on käytännössä tehty Live/EPGSearch paketilla ja itse KODIlla en ajasta mitään koskaan.
Eli minulla on erillinen KODI laite, joka juttelee VDR:n kanssa VNSIServerin läpi. En siis ole ihan varma mikä ajastaa ja miten, jos ajastuksen tekee KODIlla. Minun tapauksessani se olisi KODI, joka ohjaa VDR:n ajastuksia, mutta sinun tapauksesta en oikein osaa sanoa, kun kone on yksi ja sama. Osaako siis KODI ajastaa jotain itsensä sisällä vai ohjaako se vain VDR:n ajastimia?
No ei sillä väliä ole, kunhan homma toimii niinkuin se minullakin toimii.
Oikeastaan ainoa kehityskohde olisi saada Kodi 18 ajoon tableteilla ihan suoraan google playsta, koska nyt joudun käyttämään betaa. Ei silti sekin toimii, mutta onhan se kauneusvirhe järjestelmässä, jossa muuten käytetään oletuspakettilähteitä. Ja vajaat kymmenen vuotta kestäneen harjoittelun myötä osaaminen on kasvanut sen verran, että uusi VDR serveri lähti ajoon noin puolessa tunnissa. Eli ei tämä mutkikastakaan ole, jos homman osaa, mutta ensimmäinen kerta kieltämättä otti kyllä aikaa.