Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutValmistajien tukemat Ubuntu-tietokoneet: kannettavatietokone.fi uudet ja käytetyt sekä Lenovo-verkkokauppa
Testissä nettiin pääsee esim. ylen sivut aukeaa nopeasti, mutta esim. mtv3 ei aukea. Missä mahtaa mättää.
Moi!Olen yrittänyt asentaa Huvi ja Hyöty 2009 dvd:n mukana tullutta ubuntua useita kertoja onnistumatta. Asennus etenee n. 82 % kohtaan tehdään aptin asetukset, tutkitaan asennuspalvelinta. Tähän tökkää, olen katkaissut asennuksen n. 4 tunnin kulutta. Testissä nettiin pääsee esim. ylen sivut aukeaa nopeasti, mutta esim. mtv3 ei aukea. Missä mahtaa mättää. Vastausta odotellenpekka.riipinen@kymp.net
Lainaus käyttäjältä: pekkarii - 18.03.09 - klo:13.06Moi!Olen yrittänyt asentaa Huvi ja Hyöty 2009 dvd:n mukana tullutta ubuntua useita kertoja onnistumatta. Asennus etenee n. 82 % kohtaan tehdään aptin asetukset, tutkitaan asennuspalvelinta. Tähän tökkää, olen katkaissut asennuksen n. 4 tunnin kulutta. Testissä nettiin pääsee esim. ylen sivut aukeaa nopeasti, mutta esim. mtv3 ei aukea. Missä mahtaa mättää. Vastausta odotellenpekka.riipinen@kymp.netOletko tarkistanut levyn eheyden? Se toiminto löytyy siitä käynnistysvalikosta.
mistä yllämainittuja lisäosia löytyis tällaiselle tumpelolle?
Kerroppa mikä ubuntu-versio ja kuvaileppa konettasi.
MoipItselleni kävi juuri samoin. Asennettaessa jää jumiin päivityspalvelinta odottamaan, ikuisesti. Ratkaisin asian tökerösti mutta tehokkaasti. Aloitin asennuksen uudestaan, tällä kerralla kuitenkin nyppäsin verkkokaapelin irti ennen koneen käynnistämistä. Ja avot, toimii !!