C'mon Jallu! Pystyt varmasti parempaan!
Missäköhän suhteessa ? Koodariksi minusta ei enää ole valvottuani kakaroiden kanssa yhdeksän vuoden yöt, mutta koodin puolesta nuoruuteni tuotokset toimisivat vieläkin, rauta vaan lienee lahonnut alta
Ei silloin tullut kysymykseenkään päästää käsistään viallisia ohjelmia, niiden korjaaminen olisi maksanut aivan liikaa.
Itse olen menettänyt toivoni Mikkisoftan koodauskykyyn jo viime vuosituhannen puolella ja XP oli se viimeinen pisara, jolloin päätin, etten enää samaa roskaa osta taas uudestaan. Enkä XP:tä ole nähnyt omissa koneissani. asiakkaiden koneissa sen sijaan aivan tarpeeksi. Ei tuo Vistakaan ole muuta kuin NT6, samanlaista spagettia kuin ennenkin sotketulla käyttöliittymällä.
Vaihtuukohan siellä Redmontissa koodarit kolmen vuoden välein, kun samanlaiset vaivat seuraavat julkaisusta toiseen.
Itse otsikon asiaan palatakseni. Mitähän nuo XP:t miniläppärissä tekevät. Rakkineethan tulevat winkkarin kanssa ainakin kolme kertaa hitaammiksi verrattuna linukkaan. Vertaan tätä läppäriä (1,4GHz/512MB), joka vävykandidaatilla oli XP:llä kuin täi tervassa, kunnes sekosi ja sain hyvän syyn laittaa Xubuntun, jolla toimii kaikki ja vauhdilla
T:Jallu59