Myös täällä vihdoinkin Asus eee hirmu pitkän odotuksen jälkeen. Aikaisemmin mulla ei ole sylikonetta ollutkaan, enkä tämän kummoisempaa katsonut tarvitsevani. Unix-pohjaisuus, kestävyys ja akun pitkä käyttöaika sekä veskaan mahtuva koko oli seikkoja, joitten perusteella tiesin jo ajat sitte et tollanen sen olis oltava. Järkevää olis kai ollut odottaa vielä hintojen kohtuullistumista, mutta kun nyt tuntu olevan tarvetta tälle niin menköön...
Konetta kaupassa tutkailtuani suunnittelin, että vaihtasin tähän Ubuntun tai jonkun, mutta kun kaikki koodekit ja muut on kohillaan niin kannattaako tässä nyt alkaa sitten sohlaamaan näillä taidoilla. Ihan parasta on tää käytettävyys, sen kun vaan nappaa joka paikkaan mukaan. Näppäimistöönkin tottuu...
Virransäästötila on sitten ihan ufo eikä sitä voi säätää mistään. Tarkoitan kun läppään läpän kiinni, sammuu musat ja kaikki, ja koneen palautuminen kestää kauan ja joskus tila menee heti uudelleen päälle... Kone tuntuu myös vähän hitaanlaiselta kaikessa. Kaatuileekin aika paljon. Teenköhän mä jotain väärin.
Mutta sitten mulla on oikea ongelmakin. Bluetooth lopetti. Se tuossa toimikin ja pariutui mun nokialaisen kanssa mut nyt kuvake näyttää punasta ruksia ja laitteen haku antaa joka kerta viestin "For some reason, please restart AzureBT again" vai mitähän se oli. Vianmääritystyökalu jumitti eka BT-skannauksessa koko koneen, toisella kertaa ei löytänyt mitään.
ed. kirjoitusvirheitä...