MOi!!!
Nyt sitten taas häiriköidään ja kirjoitellaan mitä sormet tuo...
Mulla on tällä hetkellä yhtä paljon kiinnostusta Win7:aan kun Ubun Jauntyyn. Alla toistaseks toimiva systeemi, ja toisilla varastoilla, mutta se ei kuulu nyt tähän, Älkää sekottako mua nytten.
Mutta!! Noi kuvat mitä näin tossa hetki sitten mainitussa, mattu:n julkasemassa ja mikropc:n linkkaamassa, previewissä ei kyllä hetkauttanut sitten millään tavalla.
Niin kun joku tuolla jo mainitti, palkit KDE:ltä, ihan vastaavat, ehkä siellä sitten voi käytössä olla jotain erikoista mutta ulkoasultaan ihan samallaiset, ja kkde:tä käyttäneenä uskon "alkuperäisten" olevan käytännöllisemmät.
Karkki puoli, WWOOOOOOuuuuvv......
Kello ja Kalenteri oli päässy työpöydälle!! JESSSS, ja TAAIMMAISEN ikkunan reunat oli LÄPINÄKYVÄT!! Oijoi!!
On se hyvä jos tosta saa joku märkiä unia ootellessa oikeeta kaupallista versiota. Mulle se on aivan sama, kehitys on AINA hyvästä, omasta mielestä, mutta...
Tässä kohtaa ollaan menty parempaan suuntaan, mutta silti, eipä muuta suuntaa oikeen ollukkaan!!
En edes lähde kokeilemaan, niin pieni kovo koneella, ja jo nyt jotkut ohjelmat ei tomi Vistassa, niin jotenkin en nää sitä tarpeelliseksi. Toivotaan vaan että se olis peruskäyttäjille tarpeeks yksinkertanen.
Voin antaa mikrosoftille vaan taputuksen selälle ja toivottaa tulevaisuutta, itse pyrin pysymään linulla, mutta tiedän että joudun/saan käyttää mikrosoftia, jossain muodossa tulevaisuudessa...
Nää oli taas mun juttuja, toivottavasti ette pahastu....
Timo R