Tuossa perjantai-iltapäivänä soittelin HP:n tekniselle puolelle takuuasioissa ja ilmoitin muun muassa viskanneeni sen Vistan koneestani jonnekin iäisyyteen.
Eikä se yllätyksekseni aiheuttanut minkäänlaista reaktiota.
Palvelu oli kaikin puolin kohteliasta ja asennekin kuulosti olevan kundilla kohillaan.
Viime vuoden loppupuolella taas jouduin useamman kerran Gigantin huoltopuolen kanssa selventelemään näkemyksiäni kuluttajan asemasta ja oikeuksista tuotteensa jo maksaneena asiakkaana, tilanteessa jossa se Vista oli sitä mitä oli. Tarjosivat aina uutta konetta, mutta joka kerran vain arvokkaampaa.
Samaan jo maksettuun hintaan ei löytynyt yhtään laitetta. Tietty.
Ensi viikon kuluessa joudun ehkä kuitenkin asioimaan siellä samaisessa Gigantissa ja ihan mielenkiinnostakin taidan tehdä sen!
Näenpä sitten onko mikään muuttunut...