Yksi suurin syy asentaa Fedora 10 oli uusi Plymouth käynnistys, mutta se ei toiminut omalla intel näytönojaimella
Jep sama täällä. Fedora 11 [1] sisältää tietysti laajemman tuen ja toivottavasti myös Intel on edustettuna. Noh, saattaa kyllä jotkut paremmat Intelit ollakin, itselläni kun on joku hieman vaatimattomampi käytössä.
[1] Tänne alkaa hiljalleen jo tulemaan uusia Fedora 11 tulevia ominaisuuksia:
http://fedoraproject.org/wiki/Releases/11/FeatureListFedora kyllä tuntui tosi vauhdikkaalta ja tuoreelta (tosin pakettienhallinta oli hitaampi kuin Ubuntussa).
Paketinhallinta on vielä hitaampi, mutta nopeutunut huomattavasti muutaman viimeisimmän julkaisun yhteydessä. YUM:lle löytyy paljon erilaisia plugineja (yum list 'yum*'), joista jotkut nopeuttavat eri tavoin paketinhallintaa. Fedora 11 näyttää tukevan esimerkiksi
Prestoa oletuksena. Sen saa myös Fedora 8,9,10 käyttöön.
Niin harvoin tulee itse nykyisin paketinhallintaa kuitenkin käytettyä (ts. harvemmin asentelen ja poistelen ohjelmia päivittäin), ettei sen nopeus vaikuta millään tavoin siihen minkä distron itse valitsen.
Joidenkin mielestä Fedora on vähän liiankin "tuore" ainakin mitä tulee ohjelmien uusiin versioihin ja tietynlaiseen kokeilemiseen, joka nyt on tietysti tärkeää kehittämisen takia.
Testaan vielä Fedoran musiikkipuolen sovellukset ja jos ne toimii hyvin voi alkaa migraatioprosessi Ubuntusta Fedoraan (vaan vaihtelun vuoksi)
Kyllähän eri distroja on ihan hauska ja hyväkin(?) kokeilla aina välillä. Olen kyllä huomannut, että tulen toimeen oikeastaan tahansa distrolla aivan mainiosti... noh, ehken nyt mitään Linux From Scratchia kuitenkaan jaksaisi käyttää