Lasketaas.
- Isoveli suostui vapaaehtoisesti.
- Pikkuveli pakotettiin, kun kannettava on hänen huoneessaan ja siinä oli joskus Windows, koko kone kärsi.
- Isoveljen tyttöystävä... (Noh, tämä enemmän isoveljen ansiota, mutta otetaan nyt minun nimiini kun siinä samassa vähän esittelin).
- ... ja hänen veljensä (sama)
- Yksi kaveri yläasteelta (minä ja toinen kaverini hoidimme homman yhdessä)
- Yksi kaveri nykyisestä koulusta
- Eräs nettikaveri
- Toinen nettikaveri
- Kolmas nettikaveri
- Neljäs nettikaveri
- Viiden nettikaveri
Siinä nyt on varmat, eli 11 kappaletta. Mutta pidennetään listaa hieman...
- Henkilöitä, jotka tiedän siirtyneen Linuxiin heti sen jälkeen kun olen sitä itse julkisesti hehkuttanut netissä, mutta en tiedä onko minun panokseni ollut ratkaiseva tekijä, on pienen muistelun jälkeen 2 kappaletta.
- Henkilöitä, jota eivät ole VIELÄ kääntyneet Linuxiin mutta ovat luultavasti näin tekemässä lähiaikoina, on 3 kappaletta. Toisaalta näidenkin kautta Linux saattaa levitä heidän koko muuhun perheeseen...
- Yksi, joka oli kääntymässä, mutta ei osannut asentaa (BIOS:ssa taisi olla kovalevy boot-devicenä ennen CD-asemaa eikä hän osannut sitä ohjeista huolimatta vaihtaa) on vain yksi kappale.
Eli yhteensä
17 periaatteessa käännytetty. Lopullisesti
11. Eikä kukaan ei tähän mennessä sanonut, että Windows olisi parempi (tai, yksi sanoi yhdessä välissä, mutta muutti sitten mielipiteensä).
Ei paha lista.
Edit: Poistin aikaisemman viestini missä pohdin oliko tämmöinen topic jo olemassa. Huomasin, että topicin otsikko olikin hieman eri, joten se siitä.