Tästä itse eri mieltä, Linuxissa kun olen kymmeniä DVD+RW - ja CD-RW -polttoja tehnyt. Nykyisellä koneella ei vielä puolentoista vuoden aikana ole tainnut yksikään poltto epäonnistua, kunhan vain itse levy on ollut suunnilleen ehjässä kunnossa.
Pakko väittää vastaan omien kokemusten takia. Nautiluksen polttaja tekee jonkin verran susia.
Mutta Brasero ja aiemmin käyttämäni K3B ja Gnomebaker (ei tosin aivan aina) ovat tehneet levyt oikein.
En valitettavasti voi yksilöidä kokemuksiani tarkemmin, kun kokemukset ovat kertyneet joko kotona eri ohjelmilla (gigabyten asema) alla edgy/gutsy tai töissä parilla eri koneella eri ohjelmilla eri asemilla alla edgy/gutsy. Ja kun joskus ei ole toiminut, olen myös vaihdellut polttonopeuksia.
Aina virheen sattuessa olen tarkistanut imagen, joka on ollut kunnossa. (Tämän perään "huutaminen" on mielestäni turhaa / kuinka usein olette itse huomanneet ladatussa imagessa virhesumman?)
EDIT: Minulla on töissä useita koneita, joiden cd-asema ei ole enää ihan priimakunnossa: kun alternate-cd hyytyy ko. koneessa, on ensireaktio kokeilla toisella/uudella levylle.
EDIT2: Salai ehti väliin. Hänen kommenttinsa ei kuitenkaan päde täällä. Juuri Braserolla olen poltellut viimeaikojen asennusromppuni. Yleensä CD-R, mutta myös CD-RW ovat toimineet.
EDIT3: Ja nyt sitten eap ehti taas väliin. Pitäis varmaan ostaa arkku, kun käy näin hitaaksi.