Tähänastinen tulos: Osalla levynpoltto onnistuu ihan aina linuxissa, osalla ei. Joku on jopa saanut Neron epäonnistumaan Windowssissa.
Minulla:
Nero 6-7 versiot WindowsXP:ssä aina onnistuneet, linuxissa n. 40% epäonnistumisia. Tosin asennukset ovat virheestä huolimatta käynnistyneet. Muutaman kerran en ole välittänyt ko. virheilmoituksista. Jos joku pikku asia ei linuxissa toimi niin siihen olen tottunut.
Linuxissa olen aina valinnut hitaahkon polttonopeuden, Windowssissa olen antanut Neron hoitaa hommansa niin kuin on halunnut.
"Distrolevyjen polttelussa pitäisi käyttää DAOa. Kannattaa odottaa ne pari minuuttia pidempään." - ilomielin odottelen, mutta mikä ihme on DAO? "Disk At Ones"-ko? Eikö poltto-ohjelmat osaa isoa muutenkin sillä periaatteella tehdä?
Mitä minun kannattaa tehdä:En usko, että Nero linuxissa on sen kummempi kuin k3b & Co. Aikanaan se arvosteltiin Linux Format lehdessä eikä erityisiä kehuja herunut. On tietysti voinut parantaa juoksuaan. 20 € ilomielin maksaisin kokeilusta, mutta kysyvät tyhjäkkeet kuitenkin luottokorttia, jota vaimo ei (tod. syystä) anna minun hankkia.
testi kuinka rasistisia olette Windows-heimon suhteen: Löytyykö Windowssiin Wgettiä vastaavaa varmasti toimivaa imurointiohjelmaa? Torrent-ohjelmia lienee pilvin pimein. Minkä hankkisin?