Minulla on ongelmia tuon Aegis virus scannerin kanssa. Käynnistin ohjelman sudo komennolla eli siis root -oikeuksilla. Aegis sanoi että uusi päivitys on saatavilla. Aloin päivittämään. Ensimmäisenä Aegis kysyi että haluanko itse konfiguroida sen vai antaa Aegisin yrittää automaattista konfiguraatiota. Valitsin automaattisen konfiguroinnin. Aegis teki jotain ja sanoi että päivitys on ok. Kun käynnistin Aegisin se ilmoitti taas uudesta päivityksestä ja päivitin. Sama homma, taas uusi päivitys saatavilla, päivitän... ja tämä silmukka toistuu ja toistuu. Lopulta onnistuin saaman talteen tekstit jotka nopesti välähtävät päivityksen aikana ja huomasin ettei päivitys ole onnistunut kertaakaan. Aegis kyllä lataa tiedostoja mutta sitten kun se yrittää kääntää päivitystä tulee seuraavaa herjaa:
Checking if your kit is complete...
Looks good
Writing Makefile for File::Scan
-- NOT OK
Running make test
Can't test without successful make
Running make install
make had returned bad status, install seems impossible
Osaako joku auttaa? Yritin poistaa ja uudelleen asentaa ohjelman, mutta Aegis ei enään kysy tuosta manuaalisesta konfiguraatiosta, jotta voisin kokeilla osaisinko itse konfiguroida sen paremmin. Enkä tiedä onko tämä konfiguroinnista kiinnikkään.