Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutUusimmat julkaisut: 24.04.1 LTS (suositeltu, 29.8.2024) ja 24.10 - Ubuntun 20-vuotisjulkaisu! (10.10.2024).
LainausOnko muilla vastaavia havaintoja että Ubuntun wlan toimii yleisesti ottaen heikosti:Tuota väitettä ei voi minusta yleistää.
Onko muilla vastaavia havaintoja että Ubuntun wlan toimii yleisesti ottaen heikosti:
Eipä kestä, itselläkin piti äimistellä tuossa viimekesänä, että mikä piru mättää, kun ei tullut kaikki vauhti mitä piti
Broadcomin vanhemmat ajurit on tunnetusti hitaita.
Mulla on käytössä a-link 54 usb wlan palikka ja toimii moitteettomasti ja asentui ilman kikkailuja. käytössä hardy testissä. Tuossa alempana mainitussa läppärissä. Ja löytää jonkun naapurin suojaamattoman verkonkin tällä rivitalo-alueella. mulla suojaus käytössä.
Onko muilla vastaavia havaintoja että Ubuntun wlan toimii yleisesti ottaen heikosti: minulla on muutamasta a-linkin usb-tikusta kokemusta sekä yhdestä läppäristä integroidulla broadcomilla, ja tuntuu, että ensinnäkin ip:n saaminen kestää julmetun pitkään ja jos sen sattuu saamaan, toimii yhteys todella tahmasti ja pingejä (tukiasemaankin) katoaa. ...r
MItenkäs muilla, onko kokemusta pelaako salaamaton verkko paremmin kuin salattu? Meinaan että useampi viiva on seinään vedetty kun on huomannut että avoimeen verkkoon uppoaa kuin ulkoroihu lumihankeen mutta salattuihin ei juuri sisään pääse, ei vain IP:tä valu. Kokeiltu useammalla tukiasemalla & läppärillä. Yhteinen nimittäjä ollut K/Ubuntu.r