Kirjoittaja Aihe: PCLinuxOS Gnome2.21..  (Luettu 10006 kertaa)

Higgins

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 497
    • Profiili
Vs: PCLinuxOS Gnome2.21..
« Vastaus #20 : 01.01.08 - klo:01.16 »
Niin siis tarkoitin,kun lueskelee noita eri aiheita ja jos siellä Storck on kirjoitellut,niin itsellä ainakin sivu vaan lataa ja lataa.Ainut mikä ei oo ladannut on toi Storckin profiilikuva.

Joo lataa täälläkin,

Hig

Timo Virtanen

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2083
    • Profiili
Vs: PCLinuxOS Gnome2.21..
« Vastaus #21 : 02.01.08 - klo:06.29 »
Minulle ei ole tässä mitään uutta (vrt Ubuntu 7.10) mutta oli mielenkiintoista kokeilla. Positiivista oli nopea ohjelmien toiminta live-CD:llä. Jätän kuitenkin levyn talteen joskus saan ihan oman "distro-testi-koneen" hankittua. Latasin myöhemmin illalla pari mini-linuxia tulevia testejä varten. terveisin Timo
"Linux, made in Finland"

Toni Alenius

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1506
    • Profiili
Vs: PCLinuxOS Gnome2.21..
« Vastaus #22 : 02.01.08 - klo:16.50 »
Asensin toiselle levylle ton PCLinux...  miten siihen saa nettiyhteyden? Ei minkään näköistä eloa millään systeemillä. Modeemissa ei edes valo pala . . .
Joku kikka??
KDE -versiossa verkkoasetukset, näppäimistöasettelu ja kellonaika säädetään ennen kuin päästään itse asiaan eli tutkailemaan distroa ja mahdollisesti asentamaan se, Gnome versiossako näin ei ole?
Ubuntu 20.04.06 LTS
16 GB DDR3
Intel® Core™ i5 CPU 760 @ 2.80GHz × 4
GeForce GT 730 2GB
480 GB SSD

Toni Alenius

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1506
    • Profiili
Vs: PCLinuxOS Gnome2.21..
« Vastaus #23 : 02.01.08 - klo:16.51 »
Mandrivahan tuosta tulee mieleen, ei ole ubuntun veroinen.
Eikä tule tälle koneelle liven kokeilun perusteella.

Terveisin jori52
No, distrohan oli alun perin kokoelma Mandrivan paketteja, sitä on sittemmin yritetty eriyttää Mandrivasta, itse olen pitänyt PCLOSista.
Ubuntu 20.04.06 LTS
16 GB DDR3
Intel® Core™ i5 CPU 760 @ 2.80GHz × 4
GeForce GT 730 2GB
480 GB SSD

Toni Alenius

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1506
    • Profiili
Vs: PCLinuxOS Gnome2.21..
« Vastaus #24 : 02.01.08 - klo:16.52 »
Tämä PcLinuxOs on ilmeisesti yhden kaverin söpö viritys, jota voi käyttää jos kiintolevyllä ylimääräistä tilaa on....
Niin olikin, aluksi, kokoelma Mandrivan paketteja, mies tunnetaan nimimerkillä "textar", oikea nimi ei nyt muistu mieleen.
Ubuntu 20.04.06 LTS
16 GB DDR3
Intel® Core™ i5 CPU 760 @ 2.80GHz × 4
GeForce GT 730 2GB
480 GB SSD

Higgins

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 497
    • Profiili
Vs: PCLinuxOS Gnome2.21..
« Vastaus #25 : 02.01.08 - klo:17.29 »
KDE -versiossa verkkoasetukset, näppäimistöasettelu ja kellonaika säädetään ennen kuin päästään itse asiaan eli tutkailemaan distroa ja mahdollisesti asentamaan se, Gnome versiossako näin ei ole?

On, Hig

Tonto-

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 150
    • Profiili
Vs: PCLinuxOS Gnome2.21..
« Vastaus #26 : 03.01.08 - klo:23.35 »
Itse pistin pikkuveikan läppärille PcLinuxOS:n heti kun LiveCD:tä testailemasta kerkesin. Ubuntussa oli ongelmaa näytönohjaimen (Via S3G Unichrome, varmasti muillekkin tuttu) eikä ääntä saanut jostain kumman syystä 3.5 audioplugista ulos. Jos jotain vikaa pitää keksiä niin englannin kielinen, vaan eikös nuo valikot ainakin saa suomennettua ? 
Itsellä ei ole aikomustakaan vaihtaa Ubuntua mihinkään.  ;)
Ei ole olemassa tyhmiä kysymyksiä - On olemassa ainoastaan tyhmiä ihmisiä.

hytonevi

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 9
    • Profiili
Vs: PCLinuxOS Gnome2.21..
« Vastaus #27 : 18.01.08 - klo:06.45 »
Ihan hyvä distro kyllä muuten ja hienon näkönen, mutta tuntuu kyllä kuin jotain puuttuisi. Eli jotain säädettävyydessä ainakin itteen ottaa, mutta johtunee kyllä varmaan siitäkin, että olen tottunut käyttämään ubuntua  ;D
- Ville

Ryppy

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 837
    • Profiili
Vs: PCLinuxOS Gnome2.21..
« Vastaus #28 : 18.01.08 - klo:17.39 »
Ihan hyvä distro kyllä muuten ja hienon näkönen, mutta tuntuu kyllä kuin jotain puuttuisi. Eli jotain säädettävyydessä ainakin itteen ottaa, mutta johtunee kyllä varmaan siitäkin, että olen tottunut käyttämään ubuntua  ;D


Juuri näin minustakin. En vaihda Ubuntusta tuohon  :D
Pidän kuitenkin aina käsillä PCLOS-Live.n sillä se tuntuu olevan minulle helpoin tapa päästä esim. sekaisin menneen distron, vaikkapa Ubuntun, asetuksiin käsiksi ja kone jälleen toimimaan.
Poistuu taka vasemmalle - - -