Voi porsaan perä...ei onnistu vanaha jussi samaan tätä picasaa vaimolle pelittämähän.... alkaa vanahalla käpy kärtsätä ja ohta olla paukamilla...Ilimoottelee vaan niitä samoja lorujaan...voehan kärsimö!!!
Oon monehen kertahan kainosti jo ilimoottanu, että längvitsit on hakusessa... ja aina vaan tarjotaan (kiitos niistäki) noita ohjeita englanniksi... (ja eikös se kuitenki tään systeemin oo suunnitellu suomalainen??) ja saattaa olla, etten ihan kaikkee oo...ihan oikein ymmärtäny. Mutta sen verran olen ymmärtäny ohjehista, että oon ... jumanklavita... teheny justihin niinko ootta neuvonu! Picasa se on asettunut mun puolelle, mutta eipä muijan. Kertokaa ny hyvät ihimiset, miten sen saa toimimaan.
Olen sieltä ylläpito--> käyttäjät--> valkannu vaimon-->kilauttanu kohtaa ominaisuudet ---> ja koholasta käyttäjän oikeudet...rastinu sieltä kaikki mahdolliset--> Sitte joku kyseli, että mitäs se seuraava sarake meinaa, missä lukee, että edistyneet ja sen kun avaan, niin vaimon kohdalla lukee:
kotihakemisto: /home/käytt.tunnus
komentotulkki: /bin/bash
pääryhmä: käyttäjätunnus
käyttäjän tunniste: 1001
Mulla taas lukoo kaakissa muissa ihan samalla tavoon, paitti käyttäjän tunniste on 1000
ja sitte ku edetään kohtaan hallitse ryhmiä, nii sitte se vasta sijansaksa alakaa...mihis kaikkiin noihin meidän pitää ottaa mamman kanssa osaa, että alakaa vehkehet pelittää. Ei oo silimään sattunut noista ohjeen ohjetta...!
Oonko mä ainoo hölömö tällä palstalla..ja pitääkö mun mennä korvat luimus takaasi sen wintouhkan pariin..***kele
t. ennenaikojaan vanhettuva jussi