Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutValmistajien tukemat Ubuntu-tietokoneet: kannettavatietokone.fi uudet ja käytetyt sekä Lenovo-verkkokauppa
Hieno sivusto ja mielenkiintoinen aihe! Olisi kiva jos menun ja alapalkin muokkaamisesta olisi selkeät ohjeet linkkien lisäksi.
Miten tuon omenalogon saa toimimaan? Tein kyllä ihan ohjeiden mukaisesti mutta siellä vain on tuo Ubuntu-logo.
Yritin tehdä ohjeiden mukaan, mutta jostain syystä palkki ilmestyy Gnome Paneelin alle.Ymmärtääkseni tuon piti tulla Gnome paneelin osaksi, vai olenko käsittänyt väärin?
Mitenhän minä saisin tuon macmenun pois. Siis takaisin ikkunaan?
Yläpalkin säätö on lähinnä tuon GTK-patchin asennus, johon löytyy myös ohjeet Ubuntuforumsilta. Sen jälkeen vaan lisätään gnome-paneliin deskbar-applet, kello, notification-area ja vaikka USP (Ubuntu System Panel) tuo oppulogo on tuo menu siis.
Tein tuon ohjeen mukaan ja palkkini näyttää tältä.
Hehe, "This'n'that wasn't good enough for me so I decided to create my own." "Jätkä on kone"
Lainaus käyttäjältä: Tomppeli - 13.06.07 - klo:15.18Mitenhän minä saisin tuon macmenun pois. Siis takaisin ikkunaan? Asentamalla uudelleen GTK-paketit Ubuntu repositorystä. En muista tarkkoja paketteja, mutta synapticin haku auttaa.
Lainaus käyttäjältä: Laterix - 13.06.07 - klo:19.04Lainaus käyttäjältä: Tomppeli - 13.06.07 - klo:15.18Mitenhän minä saisin tuon macmenun pois. Siis takaisin ikkunaan? Asentamalla uudelleen GTK-paketit Ubuntu repositorystä. En muista tarkkoja paketteja, mutta synapticin haku auttaa.Tuota kyllähän se aika paljon löysi, mutta mitkä niistä pitäisi asentaa?
Mutta jostain syystä en saa enää lisättyä tonne päävalikkoon uusia käynnistimiä. (... siis kun klikkaa tota ubuntun kuvaa → muokkaa valikoita ). Tulee vaan "gmenu-simple-editor" tohon yläpalkkiin eikä mitään "nappia" jolla luoda uusia käynnistimiä