No en nyt ihan koittanut poistaa tuota noauth riviä tiedostosta /etc/ppp/peers/kppp-options, mutta kppp:n dokumentaation mukaisesti koitin ottaa sen pois käytöstä lisäämällä eteen #. Ei auttanut, sama tilanne edelleen, eli en muka ole /etc/ppp/peers/kppp-options tiedoston käyttöön oikeutetun ryhmän dip jäsen
Niin ja asensin myös gnome-ppp:n kokeen vuoksi, mutta eihän siellä ole vaihtoehtoa bluetooth modeemille ollenkaan
Ja jälleen kerran niille jotka ihmettelevät miksen ole jo tehnyt asetuksia käsin tai törkännyt puhelinta USB:llä kiinni, niin tarkoitus on todellakin osaltani kehittää ohjeita, josko joku haluaisi mieluummin käyttää graafista kppp:tä ja bluetooth kytkentää. Itse esimerkiksi muilla kyläillessä laitan mieluummin puhelimen laturiin kiinni ja puhelimen ikkunalaudalla. Sitten voi kaikessa rauhassa rentoutua piuhattomasti sohvalla.
Ja asetuksia olen muuttanut taas sen verran, että kyllä ihan oikeasti puhelin koittaa yhdistää. Sony Ericsson k800i koittaa ensin yhdistää ja sitten puhelimen näytölle tulee ilmoitus: "Yhdistäminen epäonnistui, tarkista asetukset." Vastaavasti Eee PC:n näytölle kppp heittää tuon: "Can't open option file /etc/ppp/peers/kppp-options: Permission denied."
Olen myös koittanut Googlata tuolla viimeisimmällä fraasilla, mutta eip juuri löydy mitään relevanttia. Yksi löpisi oikeuksista, jotka on siis jo tarkistettu, ja
toinen onneton ei koskaan saanut vastausta.