Kirjoittaja Aihe: Pakarinen Euroviisuihin  (Luettu 4077 kertaa)

Stupido

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 176
  • Gutsy Gibbon
    • Profiili
Pakarinen Euroviisuihin
« : 17.02.07 - klo:21.29 »
Nyt kävi näin. Itse en pitänyt kappaleesta, sillä 1. Artisti lauloi aivan liian matalalta ensimmäiset puolitoista minuuttia, joten laulusta ei saanut mitään selvää. 2. Tuo on juuri sellainen kappale jota ei edes muista enää viiden minuutin kuluttua ja samankaltaisia kappaleita tulee varmasti muiltakin osallistujamailta. Euroviisukappaleen tulisi erottua massasta jollakin tavalla, mutta tämä ei sitä tee. No eivät ruotsalaistenkaan kappaleet hyviä olleet, mitä olen välillä seuraillut Ruotsin kanavilta.

Ubuntun käyttäjä jo vuodesta 2006.

mgronber

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1458
    • Profiili
Vs: Pakarinen Euroviisuihin
« Vastaus #1 : 18.02.07 - klo:01.56 »
2. Tuo on juuri sellainen kappale jota ei edes muista enää viiden minuutin kuluttua ja samankaltaisia kappaleita tulee varmasti muiltakin osallistujamailta.

Itseasiassa kaikki kolme finalistia olivat tuollaisia kappaleita. Muita ehdokkaita en ole edes kuullut joten en voi kommentoida niitä.

Lainaus
Euroviisukappaleen tulisi erottua massasta jollakin tavalla, mutta tämä ei sitä tee.

Minun mielestäni Suomen edustajan tulisi olla jokin Euroopassa menestynyt bändi tai artisti. Silloin voisi olla edes teoreettisia mahdollisuuksia menestykseen.

wilhelmi

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 110
    • Profiili
Vs: Pakarinen Euroviisuihin
« Vastaus #2 : 18.02.07 - klo:05.29 »
Onhan Hanna nätti nainen ja ennenkaikkea hyvä laulaja. Näissä kisahömpötyksissä ei hyvällä laulutaidolla vaan ole paljoakaan merkitystä.

moonstone

  • Vieras
Vs: Pakarinen Euroviisuihin
« Vastaus #3 : 18.02.07 - klo:10.26 »
Koko euroviisut on kyllä yhtä hölynpölyä.

Levy-yhtiöiden mediamogulit kyhäävät sinne plagiaattibiisejä eikä koko touhulla ole mitään tekemistä oikean suomalaisen musiikin kanssa.

Jos minä olisin saanut päättää olisi euroviisuihin mennyt Kuoppamäki :)

Ryppy

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 837
    • Profiili
Vs: Pakarinen Euroviisuihin
« Vastaus #4 : 18.02.07 - klo:18.26 »
Sen vähän perusteella mitä noita karsintoja katselin oli Hanna suosikkini.
Kuoppamäen biisi oli myös kiva. Oli vaan väärä kieli ja väärä solisti.
Poistuu taka vasemmalle - - -

Tomin

  • Palvelimen ylläpitäjä
  • Käyttäjä / moderaattori+
  • Viestejä: 11442
    • Profiili
    • Tomin kotisivut
Vs: Pakarinen Euroviisuihin
« Vastaus #5 : 19.02.07 - klo:09.15 »
Lovexhan lupasi syödä hattunsa jos voittaa ja sen minä olisin halunnut nähdä ;D (ei sillä että se olisi kovin hyvä bändi mielestäni). ;D
Automaattinen allekirjoitus:
Lisäisitkö [RATKAISTU] ketjun ensimmäisen viestin aiheeseen ongelman ratkettua, kiitos.

lunatiC

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 459
    • Profiili
    • http://www.hurjatmopoilija.com/
Vs: Pakarinen Euroviisuihin
« Vastaus #6 : 19.02.07 - klo:11.01 »
Hanna on kyllä oikein miellyttävä persoona. Harmi vain että itse biisi oli melko mitään sanomaton..  :-\

mikall

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 53
    • Profiili
Vs: Pakarinen Euroviisuihin
« Vastaus #7 : 20.02.07 - klo:08.15 »
Kai se Dany oli oikeassa tuon äänestyssysteemin kanssa,
että se väistämättä nostaa voittajaksi suosituimman esittäjän oli biisi millainen tahansa.

Risto H. Kurppa

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3024
  • Useita Kubuntuja ajossa.
    • Profiili
    • http://risto.kurppa.fi
Vs: Pakarinen Euroviisuihin
« Vastaus #8 : 20.02.07 - klo:08.53 »
Kai se Dany oli oikeassa tuon äänestyssysteemin kanssa,
että se väistämättä nostaa voittajaksi suosituimman esittäjän oli biisi millainen tahansa.

Toimiiko sama politiikassa: suosituimmat ihmiset (urheilijat ja muut julkkikset jotka 'kansan syvät rivit tietää') pääsee eduskuntaan, oli politiikka minkälaista tahansa?
Nii - mitä on suosio ja miten sitä voi mitata? Se ei liene sama asia kuin tunnettavuus?

r
UUSI UBUNTUN KÄYTTÄJÄ: SÄÄSTÄ AIKAASI LUKEMALLA  -> TÄMÄ <-

Aspen

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 47
    • Profiili
Vs: Pakarinen Euroviisuihin
« Vastaus #9 : 20.02.07 - klo:09.37 »

Toimiiko sama politiikassa: suosituimmat ihmiset (urheilijat ja muut julkkikset jotka 'kansan syvät rivit tietää') pääsee eduskuntaan, oli politiikka minkälaista tahansa?
Nii - mitä on suosio ja miten sitä voi mitata? Se ei liene sama asia kuin tunnettavuus?

r

Vahvahkoa offtopicia:

Niin, eikö HS:ssä ennustettu Tanja Saarelan (sukunimi eilisen tiedon mukaan :) ) puotavan seuraavien vaalien aikana? Eli oisko tässä mediamylläkkä/"suosio"/.. kääntymässä vastaan?

Enkä kyllä laittaisi rahojani likoon esim. Kari Peitsamon tai Riitta Väisäsen läpimenolle.

Sorkkarauta

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 988
  • locked interfaces an' formats sucks fe real rank.
    • Profiili
Vs: Pakarinen Euroviisuihin
« Vastaus #10 : 21.02.07 - klo:15.19 »
Kai se Dany oli oikeassa tuon äänestyssysteemin kanssa,
että se väistämättä nostaa voittajaksi suosituimman esittäjän oli biisi millainen tahansa.

Biisien paremmuudessa ei ole absoluuttisesti määriteltävää "oikeaa" ratkaisua. Jos kysytään mikä on paras biisi kansan mielestä, niin eikös se silloin täytä valintakriteerit joka saa eniten ääniä? Näin vastaus on löydetty.

Näin henk. koht. arvioiden minusta on mukavaa että Hanna P. valittiin viisuedustajaksi.
Ubuntu iz da community developed, linux-based operatin system dat iz snoop fe laptops, desktops an' servers. hit contains all da applications yous need - da web browsa, presentashun, bit hof papa an' spreadsheet software, instant messagin an' much more.

peran

  • Vieras
Vs: Pakarinen Euroviisuihin
« Vastaus #11 : 21.02.07 - klo:22.08 »
Itse pohdiskelen, että saapiko Pakarinen lohdutuspisteen Ruotsilta tai Virolta vai jääpikö nollille.  ???

mcduck

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 250
    • Profiili
Vs: Pakarinen Euroviisuihin
« Vastaus #12 : 22.02.07 - klo:22.00 »
Lovexhan lupasi syödä hattunsa jos voittaa ja sen minä olisin halunnut nähdä ;D (ei sillä että se olisi kovin hyvä bändi mielestäni). ;D
No, viime vuonna eräät ihmiset lupasivat syödä hatun lisäksi muutakin jos Lordi voittaa.. Sen olisin ainakin halunnut nähdä :D

Joo. Näyttääpä siltä että viime vuodesta ei kuitenkaan opittu mitään ja jatkossa kerätään taas säälipisteitä perushutulla jota kukaan ei edes muista enää muutaman minuutin kuluttua..
42