Kirjoittaja Aihe: winen käynnistysongelma  (Luettu 6469 kertaa)

jasu-

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 23
  • I got penguin in my computer
    • Profiili
Re: winen käynnistysongelma
« Vastaus #20 : 28.12.06 - klo:23.00 »
alkaa kohta palaa hihat tän linuxin kans >:(..nyt ku sain winetoolsin laitettua niin se pitää esim winampia päällä noin 5 sek ja sitte prosessi sammuu itsestään, ja taas esim revconnect ei käynnisty ollenkaan  >:(
onko tää käyttis tosiaan yhtä rasistinen windowsin filuja kohtaan ku windows on linuxin filuja kohtaan? :-\

Regel

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1090
  • Lucid
    • Profiili
Re: winen käynnistysongelma
« Vastaus #21 : 28.12.06 - klo:23.21 »
nyt olet ymmärtänyt jotain väärin. Jos haluat käyttää windows-ohjelmia, pelata windows-pelejä ja käyttää IE:tä, niin silloin ei ole syytä asentaa linuxia, vaan pysytellä windowsissa.

Jos puolestaan on valmis kokeilemaan linuxin ohjelmia (linuxin dc++ vastine, amarok, gaim,  firefox, openoffice yms.), niin silloin kannattaa se linux asentaa.

hks

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 81
    • Profiili
Re: winen käynnistysongelma
« Vastaus #22 : 28.12.06 - klo:23.32 »
Jos wine tökkii niin voihan sitä kokeille jotain muuta ? esim. qemu http://fabrice.bellard.free.fr/qemu/ tai crossover office ? tai vmware jolla voi sitten tehdä ihan virtuaalikoneen linuxin sisälle ja ainakin melko suuriosa windows softista toimii tossa jos vaan koneessa on vääntöä.
./toni

jasu-

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 23
  • I got penguin in my computer
    • Profiili
Re: winen käynnistysongelma
« Vastaus #23 : 29.12.06 - klo:00.55 »
nyt olet ymmärtänyt jotain väärin. Jos haluat käyttää windows-ohjelmia, pelata windows-pelejä ja käyttää IE:tä, niin silloin ei ole syytä asentaa linuxia, vaan pysytellä windowsissa.

Jos puolestaan on valmis kokeilemaan linuxin ohjelmia (linuxin dc++ vastine, amarok, gaim,  firefox, openoffice yms.), niin silloin kannattaa se linux asentaa.

en halua käyttää ie:tä,oon käyttäny viimeks varmaan about 3-4 vuotta sitte kotikoneella, pelejä haluan pelata sen takia ku ne oon ostanu, ja kuulin codin pelaajilta että linuxissa pelaaminen onnistuu myös..gaimia käytän mutta se ei oikeen tunnu omalta ku ei saa lisättyä hymiöitä.firefoxia oon käyttäny sen ilmestymisestä lähtien...että periaatteessa mulle on ihan sama mikä "emulaattori" mulla on kuhan se pyörittää call of duty 2 ja dc++ :D
« Viimeksi muokattu: 29.12.06 - klo:01.35 kirjoittanut jasu- »

vartsu

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 506
  • Kyllä, hankin joskus elämän... apt-get a life ...
    • Profiili
Re: winen käynnistysongelma
« Vastaus #24 : 29.12.06 - klo:10.28 »
pelejä varten kannattaa käydä katsomassahttp://liflg.org jahttp://frankscorner.org
Nyt mennään läppärillä: Hp DV6-6108US
Tulossa jotain muuta...

Regel

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1090
  • Lucid
    • Profiili
Re: winen käynnistysongelma
« Vastaus #25 : 29.12.06 - klo:11.06 »

jasu-

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 23
  • I got penguin in my computer
    • Profiili
Re: winen käynnistysongelma
« Vastaus #26 : 29.12.06 - klo:14.45 »
dc++ tilalle otin valknutin ku linux dc ei oikeen toiminu.. rupesin asentaan tota cvsvegedaa niin se jumitti asennuksessa..tuolla yhellä sivulla sanottiin että pitäs asentaa jotku mesan ajurit..mistäs ne saisin? ???

vartsu

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 506
  • Kyllä, hankin joskus elämän... apt-get a life ...
    • Profiili
Re: winen käynnistysongelma
« Vastaus #27 : 29.12.06 - klo:15.03 »
eipä kaikki toimi tuolla cvscedegallakaan. taitaa jopa toimia huonommin kun wine. jos haluat tosiaan käyttää noita wintoosan ohjelmia ongelmitta niin asenna windows. wine ei tarjoa 100% toimivuutta. tai sitten ostat oikean cedegan. maksaa 5€/kk eli ei mitään järkeä.
Nyt mennään läppärillä: Hp DV6-6108US
Tulossa jotain muuta...

Regel

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1090
  • Lucid
    • Profiili
Re: winen käynnistysongelma
« Vastaus #28 : 29.12.06 - klo:15.14 »
eikös cvscedega ole täysin sama kuin cedega? Se vaan pitää itse kikkailla koneelle, eikä saa tukea.

vartsu

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 506
  • Kyllä, hankin joskus elämän... apt-get a life ...
    • Profiili
Re: winen käynnistysongelma
« Vastaus #29 : 29.12.06 - klo:15.24 »
niinkait sen pitäis olla ??? jostain olin lukevinani ettei kuitenkaan olis. kokeilin aikoinaan sen maksullisen version kokeiluajan verran ja kyllä sillä toimi pelit jotka ei tunnu toimivan cvscedegalla. tiedä sitten...
Nyt mennään läppärillä: Hp DV6-6108US
Tulossa jotain muuta...