Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutUusimmat julkaisut: 24.04.1 LTS (suositeltu, 29.8.2024) ja 24.10 - Ubuntun 20-vuotisjulkaisu! (10.10.2024).
Omasta mielestäni Runescape on äärettömän tylsä, Vois sen nykytilankin kyllä tarkistaa, siitä on joitakin vuosia aikaa kun viimeksi pelasin..
Lainaus käyttäjältä: chiku - 11.03.07 - klo:19.18Omasta mielestäni Runescape on äärettömän tylsä, Vois sen nykytilankin kyllä tarkistaa, siitä on joitakin vuosia aikaa kun viimeksi pelasin..Se ei todellakaan ole hyvä peli.PS. Olen katsonut kun veljeni pelaa sitä...
Lainaus käyttäjältä: Tomppeli - 11.03.07 - klo:19.51Lainaus käyttäjältä: chiku - 11.03.07 - klo:19.18Omasta mielestäni Runescape on äärettömän tylsä, Vois sen nykytilankin kyllä tarkistaa, siitä on joitakin vuosia aikaa kun viimeksi pelasin..Se ei todellakaan ole hyvä peli.PS. Olen katsonut kun veljeni pelaa sitä...Kukin pelaa mitä tahtoo.. Minustakaan Runescape ei ole kovinkaan hyvä, mutta siitä sotaa tartte tehdä.
Urban Terror. Melkoinen Counter Strike klooni, mutta oikein toimiva peli.
Siis kaikista ilmasin ja paras MMORPG peli jopa linuxille on runescape!!! tarvii javan jota asensin pari viikkoa ku meno koodit sekaisin. ny tänään sain toimimaan hurratkaa mulle!!!!!
apt-cache search game