No jaa
Yleisesti kai voisi sanoa, että jos avaat portteja, niin ole varuillasi eli serverien pitäjät olkoon hereillä ja sama koskee tietysti myös vertaisverkkourheilijoita. Taisi kaikki tuon listan örkit olla suunnattu nimenomaan palvelimia vastaan.
Pelkkä tavallinen selaaja on aika turvassa, kun oletusasetuksilla ei yksikään portti ole auki, toisin kuin W-matopesässä, jossa niitä on puolen tusinaa auki oletuksena. Niistä se tämäkin W2k-läppäri on sitkeän troijalaistartuntansa saanut, etenkin kun netti käynnistetään paljon ennekuin palomuuri, sen parin minuutin aikana ehtii vaikka kokonainen lauma örkkejä hiipiä sisään niistä avoimista porteista. No josko jo joululomalla saisin tähänkin vihdoin ajettua se Xubuntun, että minä hallitsisin konetta, eikä joku muu(Redmontin väki+troijalaisen tekijä).
T: Jallu59
P.S- Troijalaisen kanssa tasapeli, se ei pääse ulos palomuurista(ZA) kuin ehkä sen eka+toka minuutin bootissa ja mä taas en ole saanut sitä tuhottua kirveelläkään, vaikka olen koittanut n.20:ntä erilaista etsijää/poistajaa.