Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutUusimmat julkaisut: 24.04.1 LTS (suositeltu, 29.8.2024) ja 24.10 - Ubuntun 20-vuotisjulkaisu! (10.10.2024).
Missähän vaiheessa se noin valittaa?
Mulla hämärä muistikuva et olis kans käyny noin, ja vielähämärämpi et cd asemassa oli jotain häikkää. ainakin kerran jossain historik sarjan vehkeessä tappelin asennuksenkans ja autto kun kaivoin romulootasta toisen aseman, yrms
Lainaus käyttäjältä: Yrms - 03.11.06 - klo:15.17Mulla hämärä muistikuva et olis kans käyny noin, ja vielähämärämpi et cd asemassa oli jotain häikkää. ainakin kerran jossain historik sarjan vehkeessä tappelin asennuksenkans ja autto kun kaivoin romulootasta toisen aseman, yrmsSitä vähän arvelinkin.. Kokeilen vielä tuolla ubuntu 6.10 alternatella asentaa. Jos ei toimi, joudun odottaa uutta konetta. EDIT:Sinänsä hauskaa tästä jutusta löysin. Nimittäin olen samalle levylle polttanut 4 linuxia.
EDIT:Sinänsä hauskaa tästä jutusta löysin. Nimittäin olen samalle levylle polttanut 4 linuxia.