Kirjoittaja Aihe: Xubuntu 6.06.1: "Asennusromppua ei voitu liittää" (ONGELMA RATKAISTU)  (Luettu 3114 kertaa)

Sotamato

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 349
  • Ubuntu 8.10
    • Profiili
Elikkä kun yritän asentaa Xubuntu Dapper Drakea koneelleni alternate cd:ltä, se valittaa näin:"Asennusromppua ei voitu liittää". Tarvisin nyt ohjeita, mitä tehdä. Pitääkö levy poltella uusiksi vai onko järjestelmässä vikaa.. 433 mhz, 256 MT muistia, sun muuta mopo rautaa..  :D
« Viimeksi muokattu: 18.11.06 - klo:21.22 kirjoittanut Sotamato »
Ubuntu 8.10

Regel

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1090
  • Lucid
    • Profiili
Re: Xubuntu 6.06.1: "Asennusromppua ei voitu liittää"
« Vastaus #1 : 01.11.06 - klo:20.31 »
Missähän vaiheessa se noin valittaa?

Sotamato

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 349
  • Ubuntu 8.10
    • Profiili
Re: Xubuntu 6.06.1: "Asennusromppua ei voitu liittää"
« Vastaus #2 : 01.11.06 - klo:20.32 »
Missähän vaiheessa se noin valittaa?
No se tunnistaa laitteistoa ja hetki sen jälkeen tulee tuo ilmoitus.
Ubuntu 8.10

Sotamato

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 349
  • Ubuntu 8.10
    • Profiili
Re: Xubuntu 6.06.1: "Asennusromppua ei voitu liittää"
« Vastaus #3 : 03.11.06 - klo:13.05 »
Eikö kukaan tiedä, mitä tehdä? :(
Ubuntu 8.10

isvard

  • Vieras
Re: Xubuntu 6.06.1: "Asennusromppua ei voitu liittää"
« Vastaus #4 : 03.11.06 - klo:15.17 »
Mulla hämärä muistikuva et olis kans käyny noin, ja vielähämärämpi et cd asemassa oli jotain häikkää. ainakin kerran jossain historik sarjan vehkeessä tappelin asennuksenkans ja autto kun kaivoin romulootasta toisen aseman,
yrms

Sotamato

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 349
  • Ubuntu 8.10
    • Profiili
Re: Xubuntu 6.06.1: "Asennusromppua ei voitu liittää"
« Vastaus #5 : 03.11.06 - klo:15.22 »
Mulla hämärä muistikuva et olis kans käyny noin, ja vielähämärämpi et cd asemassa oli jotain häikkää. ainakin kerran jossain historik sarjan vehkeessä tappelin asennuksenkans ja autto kun kaivoin romulootasta toisen aseman,
yrms
Sitä vähän arvelinkin.. Kokeilen vielä tuolla ubuntu 6.10 alternatella asentaa. Jos ei toimi, joudun odottaa uutta konetta.

EDIT:Sinänsä hauskaa tästä jutusta löysin. Nimittäin olen samalle levylle polttanut 4 linuxia. :D
« Viimeksi muokattu: 03.11.06 - klo:15.24 kirjoittanut Sotamato »
Ubuntu 8.10

isvard

  • Vieras
Re: Xubuntu 6.06.1: "Asennusromppua ei voitu liittää"
« Vastaus #6 : 03.11.06 - klo:15.32 »
Mulla hämärä muistikuva et olis kans käyny noin, ja vielähämärämpi et cd asemassa oli jotain häikkää. ainakin kerran jossain historik sarjan vehkeessä tappelin asennuksenkans ja autto kun kaivoin romulootasta toisen aseman,
yrms
Sitä vähän arvelinkin.. Kokeilen vielä tuolla ubuntu 6.10 alternatella asentaa. Jos ei toimi, joudun odottaa uutta konetta.

EDIT:Sinänsä hauskaa tästä jutusta löysin. Nimittäin olen samalle levylle polttanut 4 linuxia. :D
Tolla sä pääset varmaan jo ennätystenkirjaan, kattelin tossa spr kontissa cd asemat 1€ ylöspäin, kai noita vanhoja asenmia löytyy kun vähän kyselee.

Tomin

  • Palvelimen ylläpitäjä
  • Käyttäjä / moderaattori+
  • Viestejä: 11442
    • Profiili
    • Tomin kotisivut
Re: Xubuntu 6.06.1: "Asennusromppua ei voitu liittää"
« Vastaus #7 : 03.11.06 - klo:15.54 »
Lainaus
EDIT:Sinänsä hauskaa tästä jutusta löysin. Nimittäin olen samalle levylle polttanut 4 linuxia. :D
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Ei varmaan toimi yksikään (vai käytitkö RW-levyä?)?  :D
Automaattinen allekirjoitus:
Lisäisitkö [RATKAISTU] ketjun ensimmäisen viestin aiheeseen ongelman ratkettua, kiitos.

samu84

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 136
    • Profiili
Re: Xubuntu 6.06.1: "Asennusromppua ei voitu liittää"
« Vastaus #8 : 17.11.06 - klo:19.34 »
Mulla oli joskus vähä samaa ongelmaa yhen suorastaan historiikki läppärin kanssa... Ei löytänyt cd-asemaa... Sain kumminkin asennettua sen joltain vanhalta (tais olla hoary) asennuslevyltä...

Sotamato

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 349
  • Ubuntu 8.10
    • Profiili
Re: Xubuntu 6.06.1: "Asennusromppua ei voitu liittää"
« Vastaus #9 : 18.11.06 - klo:21.22 »
Noh nyt toimii Ubuntu ja sanon vaan sen että kahta en vaihda, alternativea ja Ubuntu Suomea. Vika siis selvisi vaihtamalla uusi asema, jonka sain onneksi ylimääräisenä siskolta. Taidan polttaa kaikki Linuxit tohon cd:lle :).
« Viimeksi muokattu: 18.11.06 - klo:21.24 kirjoittanut Sotamato »
Ubuntu 8.10