Olikohan tämä jo mainittu... en ainakaan huomannut, joten laitan nyt varmuuden välttämiseksi:
Elikäs, Henrik Anttosen isännöimä Audiocast - juttua ja vinkkejä äänityöskentelystä:
http://koskisuomi.tunk.org/ja tuolta sitten Audiocast. Kannattaa tietty huomioida muutkin Radio Koskisuomen proggikset.
Ai niin
Timon ja Jussin tietenkin täytyy hyväksyä PodPress-lisäosa, jos se otetaan käyttöön.
Minä ainakin olen innolla mukana kaikessa mikä kuulostaa kehitykseltä
Mutta sanotaan nyt tässä vielä kerran, että minulla ei ole
mitään ansioita blogin teknisessä toteutuksessa - kaikki on tähän mennessä ollut Timon harteilla.
Tuossa äänitoiminnassa lienee sen verran harjoiteltavaa, että ei tässä kannata vielä hätäillä integroinnin yksityiskohtien kanssa.
(ja sitten tulee tajunnanvirtaa)
Itse
ehkä edelleen näkisin ne erillään ihan siksikin, että radio tarvitsee periaatteessa oman "blogin" ohjelmamerkinnöille ja ohjelman sisältöön liittyvien linkkien, kuvien ja vaikkapa videopätkien esittämiseen ja näkisin ne blogin seassa hiukan ongelmallisena. Korostan kuitenkin, että kyseessä on vain minun tämän hetken näkemykseni/fiilikseni eikä sen kummempi kannanotto.
Toisaalta, on
ehkä melko kunnianhimoista laittaa ihan kokonainen radio pystyyn, joten ehkä alkuun voisi laittaa äänijuttuja blogin sekaan. Sitten, jos homma lähtee kasvamaan, niin lähtisin ehkä eriyttämään sitä omaksi osuudekseen - miksei saman kokonaisuuden eri osioksi, mutta omaksi osiokseen kuitenkin.
Tai miksipä ei kaikki voisi olla samassa virrassa, videot, äänet, kuvat ja kirjoitukset. Se vaatisi aika hyvää suunnittelua ehkä ulkoasun suhteen, jotta homma pysyy käytettävänä. Menee jo aika pitkälle nykyhetkestä, mutta... pidetään tätä keskustelua näin yllä, jospa vaikka kiinnostusta heräisi yhteisössämme lisää. Ja porukan mielipiteitä noin ylipäätään on hyvä saada vähän tänne tapetille, niin mahdolliset savun seasta nousevat iskuryhmät saavat vähän osviittaa minkä takana porukka olisi halukasta seisomaan.