Kirjoittaja Aihe: Ohjelmointi ja palvelinkäyttö -alueen kuvaus  (Luettu 76808 kertaa)

Timo Jyrinki

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 1255
    • Profiili
    • kotisivu
Ohjelmointi ja palvelinkäyttö -alueen kuvaus
« : 14.10.06 - klo:12.11 »
Ohjelmointi- ja palvelinkäyttöalueen kuvaus

Tämä alue on varattu ohjelmoinnista keskustelulle, oli kyse ohjelmoinnista millä ohjelmointikielellä tahansa. Lisäksi alueella voi puhua Ubuntun palvelinkäytöstä sekä aiheista, jotka liittyvät esim. erikoisempiin virityksiin liittyen tietokoneen käyttöön.

Oma alueensa on Ubuntun kehitysversiolle ja Ubuntun kehittämiselle, bugien korjaamisesta varsinaiseen ohjelmien kehittämiseen ja ohjelmien paketointiin Debiania tai Ubuntua varten.

Tämä alue oli aiemmin pelkästään ohjelmointiin keskittynyt, palvelinkäytön tuomista alueelle muiden "edistyneiden" aihealueiden lisäksi keskustellaan aluejaon kehittäminen -ketjussa.
« Viimeksi muokattu: 16.04.08 - klo:10.24 kirjoittanut Timo Jyrinki »

Timo Jyrinki

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 1255
    • Profiili
    • kotisivu
Vs: Ohjelmointi-alueen kuvaus
« Vastaus #1 : 25.01.07 - klo:15.43 »
Ei vastauksia, joten tein jotain taas. Onko vastustusta, kannatusta...? Joitain aiheita Ubuntun käyttö -alueelta voisi sopia tänne, ettei ole niin sekaisin OpenOfficen käyttövihjeitä ja tiskausrobotin ohjaamista Ubuntulla käyttäen itse rakennettua hahmontunnistusneuraaliverkkoa (tms.)?

Risto H. Kurppa

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3024
  • Useita Kubuntuja ajossa.
    • Profiili
    • http://risto.kurppa.fi
Vs: Ohjelmointi-alueen kuvaus
« Vastaus #2 : 29.01.07 - klo:00.04 »
Täällä se Timo yksin turisee ;)

Haluatko siis että ehdotellaan threadeja siirrettäväksi ohjelmointi-alueelle vai hä? Näin äkkiseltään tulee mieleen että hakusana 'skripti' palauttanee tuloksissa aika hyvin threadeja jotka mahdollisesti kuuluisivat tänne..

r
UUSI UBUNTUN KÄYTTÄJÄ: SÄÄSTÄ AIKAASI LUKEMALLA  -> TÄMÄ <-

HandOfNod

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 23
    • Profiili
Vs: Ohjelmointi ja palvelinkäyttö -alueen kuvaus
« Vastaus #3 : 28.12.09 - klo:09.43 »
Itse ehkä olisin pitänyt siitä että ohjelmoinnille ja palvelinkäytölle olisi ihan oma alueensa. Minua kiinnostaa nimenomaan ohjelmointi ja palvelinkäyttöön olen aika hyvin löytänyt ohjeita muualta. Tosin siihenkin kannattaa ehkä olla oma alueensa.