Kirjoittaja Aihe: LocalSendin laitetyyppi?  (Luettu 112 kertaa)

AimoE

• Käyttäjä
    • Profiili
LocalSendin laitetyyppi?
« : 14.05.26 - klo:20.49 »
LocalSendin ”edistyneissä” asetuksissa on laitetyyppi, jonka arvo esitetään kuvakkeilla. En löydä mistään lähdettä joka kertoisi mikä muuttuu jos arvon vaihtaa joksikin toiseksi? Pelkistä kuvakkeista on aika vaikea arvata.

qwertyy

• Käyttäjä
    • Profiili
Vs: LocalSendin laitetyyppi?
« Vastaus #1 : 15.05.26 - klo:17.14 »
Ei mikään. Eikös se vain ole laitetyyppi, jonka LocalSend yrittää hakea? Eli onko laite läppäri, puhelin tms. eli, että se on vain sitä varten.

AimoE

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #2 : 15.05.26 - klo:20.01 »
Ei mikään. Eikös se vain ole laitetyyppi, jonka LocalSend yrittää hakea? Eli onko laite läppäri, puhelin tms. eli, että se on vain sitä varten.

Niinhän sen voisi päätellä jos olisi read-only, mutta kun sitä voi itse muokata, niin joku merkitys siillä täytyy olla. Protokolla tms?

qwertyy

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #3 : 15.05.26 - klo:21.36 »
Niinhän sen voisi päätellä jos olisi read-only, mutta kun sitä voi itse muokata, niin joku merkitys siillä täytyy olla. Protokolla tms?
Ei sillä mitään merkitystä ole. Se on vain ihan käyttäjälle jos haluaa vaihtaa logon. Voihan joku ajaa vaikka virtualisoinnissa sitä ja haluta vaihtaa sen. Toihan vain hakee ja arvioi laitetyypin ja käyttiksen. Mulla on puhelimen kuva tuossa Androidissa. Tietokoneella Windowsissa automaattisesti läppärin kuva. Ei sillä mitään sen syvällisempää merkitystä ole.