Minulla ei ole koskaan ollut kannettavaa, kerran käytin kannettavaa kun olin systerin luona viikon, en tykännyt, olen tottunut useampaan näyttöön, nytkin on kaksi 27" vierekkäin ja aikaisemmin oli joku 15" kolmantena näyttönä. Aikoinaan kun JMMSPCllä oli liike Helsingissä kauppakeskus Arabiassa ostin sieltä heidän kokoamansa koneen johon olin asentamassa XPtä (ostovuosi 2005, takuukorjaus pari vuotta myöhemmin) en jaksanut odottaa asentumista vaan päätin ottaa nokoset.... Minut herätti kauhea pamahdus ja tietokone oli mykkä onneksi takuu! Koneeseen vaihdettiin JMMSPCllä virtalähde, muistit(?) ja emolevy ja myöhemmin ostamani 500gb kovalevy kun se ryhtyi nakuttamaan. Kokeilin win7 RC nutta se meni päivittämään itsensä ja kuoli

joten ensimmäinen linuxini oli joku "LinuxPC" yhden kaverin levyltä, olisiko ollut tuon 500gb levyn hajotessa ajoin sitä linuxia CDltä jonkun aikaa kun sain vaihdettua kevyn ja asensin ubuntun. Nyt on koneessa sen verran kuvia että on hiukan hankalaa päivittää kun muutossa hävitin (on ne jossain täällä) vaemuuskopiolevyjen piuhat :/