Kirjoittaja Aihe: Onko Debian nykyään rasistinen ja kaksinaismoralistinen?  (Luettu 1624 kertaa)

SuperOscar

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 4040
  • Ocatarinetabellatsumtsum!
    • Profiili
    • Legisign.org
Vs: Onko Debian nykyään rasistinen ja kaksinaismoralistinen?
« Vastaus #40 : 22.10.24 - klo:21.04 »
Uudessa seelannissa valittiin merisota aluksen kapteeniksi lesbo nainen, joka upotti aluksen ensimmäisellä viikolla. Kai se sitten oli hyvin voimaannuttava valinta, niin mitäs pienistä  ::)

Paitsi ettei väitteessä ole totta edes siteeksi. Väittäähän voi mitä vain, ja disinformaatiohengessä väitetäänkin.
pöytäkone 1, NUC: openSUSE Leap 15.6, kannettavat 1–3: Debian GNU/Linux 12; pöytäkone 2: openSUSE Tumbleweed; RPi 1: FreeBSD 14-RELEASE; RPi 2: LibreELEC 11

Eesaurus

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3444
    • Profiili
Vs: Onko Debian nykyään rasistinen ja kaksinaismoralistinen?
« Vastaus #41 : 22.10.24 - klo:21.08 »
No perhana, minä uskoin kyllä koko jutun. Ja olen muutenkin tullut siihen tulokseen, että on valkoinen heteromies ajettu nurkkaan nyt. Töitäkään ei kannata edes hakea, ei ole mitään mahdollisuutta tulla valituksi.

Ja käyttöjärjestelmäkin on itse koodattava, kun kaikki wokettavat. 

pkill

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 131
    • Profiili
Vs: Onko Debian nykyään rasistinen ja kaksinaismoralistinen?
« Vastaus #42 : 22.10.24 - klo:22.12 »
Uudessa seelannissa valittiin merisota aluksen kapteeniksi lesbo nainen, joka upotti aluksen ensimmäisellä viikolla. Kai se sitten oli hyvin voimaannuttava valinta, niin mitäs pienistä  ::)

Paitsi ettei väitteessä ole totta edes siteeksi. Väittäähän voi mitä vain, ja disinformaatiohengessä väitetäänkin.

Nainen, ajoi aluksen myrskyssä riuttaan ja se upposi?

Saahan sitä olla mitä mieltä haluaa, mutta osaava kapteeni olisi osannut välttää tuon turman.