Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutUusimmat julkaisut: 24.04.1 LTS (suositeltu, 29.8.2024) ja 24.10 - Ubuntun 20-vuotisjulkaisu! (10.10.2024).
Päivitin vanhan läppärin kyseiseen versioon.Mitä selainta käytätte? Mulla Firefox ja Brave, mielummin Fire, mutta teidän asiantuntijoiden mielipidettä kysyn.
Firefoxia käytän. Siinä on muutama lisäosa, joita tulee tavallisesti käytettyä, ja kirjanmerkit synkronoituvat kännykkään ja muihin tietokoneisiin automaattisesti.
Lainaus käyttäjältä: Pohjoinen - 14.08.22 - klo:11.59Päivitin vanhan läppärin kyseiseen versioon.Mitä selainta käytätte? Mulla Firefox ja Brave, mielummin Fire, mutta teidän asiantuntijoiden mielipidettä kysyn.Google Chrome .. sillä vaan toimii kaikki.
Teen kokeilua näiden kahden selaimen välillä, jospa kestäs pitää konettä muutaman tunnin ilman jumitusta jommalla kummalla selaimella.
Lainaus käyttäjältä: Pohjoinen - 14.08.22 - klo:21.13Teen kokeilua näiden kahden selaimen välillä, jospa kestäs pitää konettä muutaman tunnin ilman jumitusta jommalla kummalla selaimella.Minkälainen kone sulla on? Ei ole minusta normaalia, että kone (?) jumittuu parin tunnin kuluttua, pelkästään surffailemalla netissä.
Ubuntu tarjoaa nykyisin snap-pakettina firefox:ia. Palstan ohjeiden mukaan voi asentaa sopivasta PPA-repoista firefoxin. Olen käytellyt Netscape-selaimen jälkeen Phoenix/Firebird/Firefox selainta, jota yhä pidän parhaana useimpien Linux-jakelujen _virallisesti tukemana_ selaimena.Firefox ei ole kuitenkaan ainoa www-selain. Vuosikausia käytin erinomaista norjalaista selainta.
Lainaus käyttäjältä: epiphone - 14.08.22 - klo:23.18Lainaus käyttäjältä: Pohjoinen - 14.08.22 - klo:21.13Teen kokeilua näiden kahden selaimen välillä, jospa kestäs pitää konettä muutaman tunnin ilman jumitusta jommalla kummalla selaimella.Minkälainen kone sulla on? Ei ole minusta normaalia, että kone (?) jumittuu parin tunnin kuluttua, pelkästään surffailemalla netissä.Vanha Acer Aspice 5738 muisti 3.0 gib Mitään peliä tai youtubea en käytä, tietty muutama sivu auki.