Kirjoittaja Aihe: Firefox ja youtube  (Luettu 1240 kertaa)

LeHiX

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 789
    • Profiili
Firefox ja youtube
« : 31.07.22 - klo:16.46 »
Firefoxilla huomasin yhtäkkiä ettei youtube videot toimi, jää latausympyrä pyörimään :( Bravella kokeillessa youtuben videot toimii joten käytän sitä.
| Pros. AMD Phemon(tm) 9950 :) (4cores) | Emo: ASUS M3A78 | Mem 8GT
| x86_64, ubuntu xorg 22.04  | GeForce GTX 750 Ti/PC

LeHiX

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 789
    • Profiili
Vs: Firefox ja youtube
« Vastaus #1 : 31.07.22 - klo:16.58 »
No jopas, nyt tuntuu taas toimivan...
| Pros. AMD Phemon(tm) 9950 :) (4cores) | Emo: ASUS M3A78 | Mem 8GT
| x86_64, ubuntu xorg 22.04  | GeForce GTX 750 Ti/PC

LeHiX

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 789
    • Profiili
Vs: Firefox ja youtube
« Vastaus #2 : 31.07.22 - klo:17.10 »
No eipäs toimikkaan :(
| Pros. AMD Phemon(tm) 9950 :) (4cores) | Emo: ASUS M3A78 | Mem 8GT
| x86_64, ubuntu xorg 22.04  | GeForce GTX 750 Ti/PC

Jere Sumell

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 721
  • Talous, Hallinto ja Markkinointi (AMK, 2017),B.B.A
    • Profiili
    • Tietokone-blogi
Vs: Firefox ja youtube
« Vastaus #3 : 31.07.22 - klo:17.30 »
Oletko kokeillut reitittimen sammuttamista, ja uudelleenkäynnistämistä, jolloin puhelinoperaattorilta tulee uusi IP-osoite koneelle. En tiedä, voi olla että toimii myös sitten, jos tyhjennät evästehistorian yms. roskan, jollet käytä AutoCookieDelete, joskus itselläni on ollut sama, mutta sitten on toiminut taas moitteetta, kun olen uudelleenkäynnistänyt reitittimen.

Nyt on kaikki toiminut moitteettomasti todella pitkän aikaa, eikä tuota 5G-reititintäkään ole tarvinnut uudelleenkäynnistää tässä reilun vuoden sisään, mitä olen tuota pitänyt, kuin pari kertaa, muutoin se on 24/7 pääasiassa ollut koko ajan päällä, mikä lienee jo tätä päivää vaikka itselläni ei ole noita älylaitteita paitsi televisio sitten näiden tietokoneiden lisäksi, joissa nopea netti on ehdoton pakko olla.

Youtubessa ei ole vikaa, eikä palvelimet ole ruuhkautuneet, vika on käyttäjän päässä, ei siis sinun päässäsi ole mitään vikaa toivottavasti, ainakin haluan uskoa niin, mutta laitteistossa, sitä tarkoitin tuolla sinun päässäsi.

Kokeile reitittimen uudelleenkäynnistystä.
Free Internet and  people for humans all over the globe!

(Profiilikuvassa oma valokuvani GIMPissä editoituna Disney Classic-väripaletin väreihin ja muunnettuna bittikartta-tiedostosta vektorigrafiikaksi.)

LeHiX

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 789
    • Profiili
Vs: Firefox ja youtube
« Vastaus #4 : 31.07.22 - klo:20.11 »
En ole kun Bravella toimii moitteettomasti ja välillä firefoxillakin mutta nyt harvemmin, :( olen youtuben "suurkäyttäjä" :D
| Pros. AMD Phemon(tm) 9950 :) (4cores) | Emo: ASUS M3A78 | Mem 8GT
| x86_64, ubuntu xorg 22.04  | GeForce GTX 750 Ti/PC

Jere Sumell

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 721
  • Talous, Hallinto ja Markkinointi (AMK, 2017),B.B.A
    • Profiili
    • Tietokone-blogi
Vs: Firefox ja youtube
« Vastaus #5 : 31.07.22 - klo:21.03 »
Varmaan Google on dokumentoinut noihin Youtuben ohjeisiin vastaavan tilanteen kuvauksen ja ratkaisuehdotuksia siihen, jos käyttäjälle tulee tuo tilanne eteen. Lue niistä. Jos ei selviä, lähetä Youtuben asiakaspalveluun kysely.

Itse en ole esimerkiksi tänä kesänä mitenkään erityisen paljon tuolta Youtubesta videoita katsonut, ja en ole omalle kanavallenikaan lisännyt enää hyvään toviin mitään uutta, enkä ole jaksanut päivitellä noita soittolistoja, mitä siellä on. Kyllä enimmäkseen niiden artistien musiikkipuolen videotaltiointeja sieltä katselen, mitä itse tykkään kuunella, ko siellä on niin paljon niitä videoita, että sellaistakin arkistomateriaalia on, mitä en ole aiemmin nähnyt, mutta sekin vähenemään päin sitten, kun aika hyvin niiden suosikkiartistieni videot olen käynyt kuitenkin läpi, mitä aloitin Youtubessa videoiden katselun 2006 vasta. Siellä oli silloin aika suppeasti vielä joidenkin artistien mitään live-footageja. Rekkasin vasta 2014 tuon oman Youtube-tilini, ko opintojen ensimmäisellä vuodella kurssiin liittyi että piti julkaista jokin video sen jälkeen, kun sen on kuvannut oman ryhmän kanssa jostain viikon aiheesta. Itse sitten suostuin ainoana ryhmän jäsenenä julkaisemaan sen, kun itselläni ollut mitään videohistoriaa siellä, niin muut vältteli sitä sen takia, että ei sovi omaan profiiliin, tai oli jotain muuta estettä, en tiedä mitä ne oli.
Free Internet and  people for humans all over the globe!

(Profiilikuvassa oma valokuvani GIMPissä editoituna Disney Classic-väripaletin väreihin ja muunnettuna bittikartta-tiedostosta vektorigrafiikaksi.)

juyli

  • Käyttäjä / moderaattori
  • Viestejä: 1198
    • Profiili