Oletko kokeillut reitittimen sammuttamista, ja uudelleenkäynnistämistä, jolloin puhelinoperaattorilta tulee uusi IP-osoite koneelle. En tiedä, voi olla että toimii myös sitten, jos tyhjennät evästehistorian yms. roskan, jollet käytä AutoCookieDelete, joskus itselläni on ollut sama, mutta sitten on toiminut taas moitteetta, kun olen uudelleenkäynnistänyt reitittimen.
Nyt on kaikki toiminut moitteettomasti todella pitkän aikaa, eikä tuota 5G-reititintäkään ole tarvinnut uudelleenkäynnistää tässä reilun vuoden sisään, mitä olen tuota pitänyt, kuin pari kertaa, muutoin se on 24/7 pääasiassa ollut koko ajan päällä, mikä lienee jo tätä päivää vaikka itselläni ei ole noita älylaitteita paitsi televisio sitten näiden tietokoneiden lisäksi, joissa nopea netti on ehdoton pakko olla.
Youtubessa ei ole vikaa, eikä palvelimet ole ruuhkautuneet, vika on käyttäjän päässä, ei siis sinun päässäsi ole mitään vikaa toivottavasti, ainakin haluan uskoa niin, mutta laitteistossa, sitä tarkoitin tuolla sinun päässäsi.
Kokeile reitittimen uudelleenkäynnistystä.