Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutUusimmat julkaisut: 24.04.1 LTS (suositeltu, 29.8.2024) ja 24.10 - Ubuntun 20-vuotisjulkaisu! (10.10.2024).
https://support.brave.com/hc/en-us/articles/360055359111-Switch-to-Brave-from-FirefoxTuollainen tuli googletuksella vastaan.
Bravessa on kirjanmerkkien haku muista selaimista, parilla klikkauksella. Ja on toimiva.Ainakin itse kopioin tuolla lailla kirjanmerkit Firefoxista Braveen.
Braven asetukset-->Kirjanmerkit-->Tuo kirjanmerkit ja asetukset. Pienestä ikkunasta valitset sitten Firefoxin ja tuot kirjanmerkit ja asetukset Braveen. Jos ei jostain syystä onnistu, niin vie ensin Firefoxin kirjanmerkit html:nä johonkin kansioon ja tuo se html sitten Braveen.
Lainaus käyttäjältä: Eesaurus - 15.03.22 - klo:18.34Braven asetukset-->Kirjanmerkit-->Tuo kirjanmerkit ja asetukset. Pienestä ikkunasta valitset sitten Firefoxin ja tuot kirjanmerkit ja asetukset Braveen. Jos ei jostain syystä onnistu, niin vie ensin Firefoxin kirjanmerkit html:nä johonkin kansioon ja tuo se html sitten Braveen.Ongelma tuossa sinun neuvossa on se, että valikoimassa on vain internet explorer, ei firefoxia.Tein tuon html. muutoksen, mutta salasanat ei tulleet, vain kirjainmerkit.Jokin on siis vielä pielessä.
Lainaus käyttäjältä: Pohjoinen - 15.03.22 - klo:18.46Lainaus käyttäjältä: Eesaurus - 15.03.22 - klo:18.34Braven asetukset-->Kirjanmerkit-->Tuo kirjanmerkit ja asetukset. Pienestä ikkunasta valitset sitten Firefoxin ja tuot kirjanmerkit ja asetukset Braveen. Jos ei jostain syystä onnistu, niin vie ensin Firefoxin kirjanmerkit html:nä johonkin kansioon ja tuo se html sitten Braveen.Ongelma tuossa sinun neuvossa on se, että valikoimassa on vain internet explorer, ei firefoxia.Tein tuon html. muutoksen, mutta salasanat ei tulleet, vain kirjainmerkit.Jokin on siis vielä pielessä.Html tuokin vain kirjanmerkit, se toinen metodi myös asetukset. En tiedä, miksei Firefox näy sinulla siellä laatikossa. Onko se edelleen asennettuna ja vanhat kirjanmerkit siellä tallessa? Nyt en tiedä, eikä ole mahdollista kokeilla, mutta jos Firefox on Snap-versio, niin se saattaa ehkä vaikuttaa tuossa.
Joskus tämä aihe oli täällä, mutta kun olen kakannut muistini ulos, niin en muista sitä.Jotenkin se meni html haku..HELP ME!
Lainaus käyttäjältä: Pohjoinen - 15.03.22 - klo:16.23Joskus tämä aihe oli täällä, mutta kun olen kakannut muistini ulos, niin en muista sitä.Jotenkin se meni html haku..HELP ME!Näyttää ainakin olevan keskusteltu kirjainmerkkien tuomisesta Chromiumiin: https://forum.ubuntu-fi.org/index.php?topic=56617.0Bravesta en löytänyt vastaavaa edes hakemalla hakukoneilla tältä sivustolta, joten olisikohan niin, että muistelet tuota keskustelua.
Kysyjällä on ehkä Snap-versio Firefoxista, siitä asetusten tuominen ei saata onnistua. Ei se ainakaan minun Arch Linuxissa toiminut, Firefox ei näkynyt lainkaan Braven valintaikkunassa.
sudo apt install firefox
sudo apt install brave
Mikä on snap versio, tai mikä pitäisi olla?
Muistatko miten sen/ ne selaimet olet asentanut?Koodia: [Valitse]sudo apt install firefoxKoodia: [Valitse] sudo apt install braveApt:lla, kun asentaa ei pitäisi tulla snap versiota.
Taitaa Ubuntussa tulla Snap, vaikka apt:lla asentaisikin.
Onko todellakin näin? Minä olen kuvitellut, että snap versio täytyy asentaa jotenkin vasiten. No aina oppii jotain uutta joka päivä.
Lainaus käyttäjältä: epiphone - 17.03.22 - klo:20.11Onko todellakin näin? Minä olen kuvitellut, että snap versio täytyy asentaa jotenkin vasiten. No aina oppii jotain uutta joka päivä.Normaalisti se on noin, mutta parin ohjelman kohdalla Ubuntu tarjoilee aika aggressiivisesti Snap:ia.
snap list