Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutUusimmat julkaisut: 24.04.1 LTS (suositeltu, 29.8.2024) ja 24.10 - Ubuntun 20-vuotisjulkaisu! (10.10.2024).
Onnistuu suoraan kirjanmerkkien tuontitoiminnolla: https://support.google.com/chrome/answer/96816?hl=fiOhje on Chromelle, mutta Chromiumissa on sama ominaisuus.Tarvittaessa voit myös tallentaa kirjanmerkit Firefoxissa tiedostoon (HTML-muodossa) ja lukea tiedoston melkeinpä mihin tahansa selaimeen, joka ylipäätään tukee kirjanmerkkejä.
Olen siirtänyt onnistuneesti kirjanmerkin (ja joitain asetuksia) firefoxista chromiumiin ja braveen, molemmissa "hampurilais" valikossa kiejanmerkit /tuo kierjanmerkit ja asetukset.Joskus mokasin ja toin ne kahdesti, siinäpä oli siivoaminen huh, tuosta "firefox" kohdasta valittaessa näyttää myös HTML tiedoston valintaa
Tuli mieleen, onko tuo asentamasi chromium snap versio? Itselläni se asentui kun 18.4 päivittyi 20.4 mutta kun se ei löytänyt vanhoja kirjanmerkkejä ja hiiren osoitin oli mitä oli poistin snap version ja asensin sen muualta, kaikki vanhat kirjanmerkin ja setukset toi
Näyttää olevan snappi.Mistä löysit paremman version?
Lainaus käyttäjältä: LeHiX - 10.08.21 - klo:00.13Olen siirtänyt onnistuneesti kirjanmerkin (ja joitain asetuksia) firefoxista chromiumiin ja braveen, molemmissa "hampurilais" valikossa kiejanmerkit /tuo kierjanmerkit ja asetukset.Joskus mokasin ja toin ne kahdesti, siinäpä oli siivoaminen huh, tuosta "firefox" kohdasta valittaessa näyttää myös HTML tiedoston valintaaToinen kuva
Lainaus käyttäjältä: Pohjoinen - 10.08.21 - klo:11.48Lainaus käyttäjältä: LeHiX - 10.08.21 - klo:00.13Olen siirtänyt onnistuneesti kirjanmerkin (ja joitain asetuksia) firefoxista chromiumiin ja braveen, molemmissa "hampurilais" valikossa kiejanmerkit /tuo kierjanmerkit ja asetukset.Joskus mokasin ja toin ne kahdesti, siinäpä oli siivoaminen huh, tuosta "firefox" kohdasta valittaessa näyttää myös HTML tiedoston valintaaToinen kuvaTallenna ensin (vie) Firefoxin kirjanmerkit html-tiedostoksi johonkin kansioon ja tuo (näkyy kuvassasikin) se sama html sitten Chromiumiin. Chromiumin Snap-versiossa ei ole näköjään mahdollisuutta tuoda kirjanmerkkejä suoraan toisesta selaimesta.
Lainaus käyttäjältä: Eesaurus - 11.08.21 - klo:17.35Lainaus käyttäjältä: Pohjoinen - 10.08.21 - klo:11.48Lainaus käyttäjältä: LeHiX - 10.08.21 - klo:00.13Olen siirtänyt onnistuneesti kirjanmerkin (ja joitain asetuksia) firefoxista chromiumiin ja braveen, molemmissa "hampurilais" valikossa kiejanmerkit /tuo kierjanmerkit ja asetukset.Joskus mokasin ja toin ne kahdesti, siinäpä oli siivoaminen huh, tuosta "firefox" kohdasta valittaessa näyttää myös HTML tiedoston valintaaToinen kuvaTallenna ensin (vie) Firefoxin kirjanmerkit html-tiedostoksi johonkin kansioon ja tuo (näkyy kuvassasikin) se sama html sitten Chromiumiin. Chromiumin Snap-versiossa ei ole näköjään mahdollisuutta tuoda kirjanmerkkejä suoraan toisesta selaimesta. Wuuhuu.Kiitokset ja jaxuhalit.