Kirjoittaja Aihe: Kuinka saan työpöydät näkymään kaksiulotteisina? (RATKAISTU)  (Luettu 1105 kertaa)

Pontus12

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2400
    • Profiili
Asennettuani Ubuntun  uudelleen en enää saa työpöytiä näkymään kaksiulotteisina. Eli klassinen vanha Ubuntun  ja Kubuntun työpöytäasetus neljälle työpöydälle. Nuolinäppäimillä voi liikkua ylös ja alas sekä sivule ja takaisin. Yritin etsiä keskusteluista, mutta en enää llöytänyt saamaani neuvoa. Jos joku vielä muistaa, olisi hienoa.
« Viimeksi muokattu: 25.07.21 - klo:13.04 kirjoittanut Pontus12 »

nm

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 16232
    • Profiili
Vs: Kuinka saan työpöydät näkymään kaksiulotteisina?
« Vastaus #1 : 24.07.21 - klo:17.01 »
Lue läpi oma viestihistoriasi.

Pontus12

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2400
    • Profiili
Vs: Kuinka saan työpöydät näkymään kaksiulotteisina?
« Vastaus #2 : 25.07.21 - klo:13.03 »
Selasin Pontus12 keskusteluja. En löytänyt enää kaksiulotteisia työpöytiä. Käytän siis yksiulotteisia. Ehkäpä se on muutenkin viisaampaa, koska ne ovat oletuksena. Merkitsen aiheen ratkaistuksi.

nm

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 16232
    • Profiili
Viimeisin kyseisen aiheen avaus oli vielä viestihistoriasi ensimmäisellä sivulla:
https://forum.ubuntu-fi.org/index.php?topic=56539.0

Pontus12

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2400
    • Profiili
En tosiaan löytänyt sitä, enkä meinannut löytää nytkään. Selasin haun kautta Pontus12 historiaa enkä löytämättä kyseistä sivua. En yhmmärtänyt, että minun olisi ensin pitänyt valita aihe. Kun valitsin Ubuntu tietokoneissa, näin sen lopulta. Olen pahoillani turhasta vaivasta.
Löysin kuitenkin jo vähän aikaisemmin workspacematrixin tekemällä google-haun englannin kielellä ja se toimi kuten ennenkin. Nyt huomasin sen olleen sama sivu, joka oli neuvottu minulle tällä palstalla jo aikaisemmin ja johon sinä olit viitannut. Minun hölmöyttäni.

nm

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 16232
    • Profiili
En tosiaan löytänyt sitä, enkä meinannut löytää nytkään. Selasin haun kautta Pontus12 historiaa enkä löytämättä kyseistä sivua.

Foorumin haku ei käytännössä toimi kovin hyvin.

Oman täydellisen viestihistoriasi löydät klikkaamalla foorumilla tunnustasi ja sieltä Näytä kirjoitukset

Tässä vielä suora linkki Pontus12:n viesteihin, aikajärjestyksessä uusimmasta vanhimpaan:
https://forum.ubuntu-fi.org/index.php?action=profile;area=showposts;u=4419

Laita vaikka kirjanmerkiksi niin löytyy ehkä myöhemminkin.
« Viimeksi muokattu: 26.07.21 - klo:23.11 kirjoittanut nm »

Pontus12

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2400
    • Profiili
Kiitos neuvosta nm. Laitoin kirjanmerkin. Onhan se todella järkevää selata vanhoja keskusteluja, varsinkin kun Ubuntun udelleen asennuksen jälkeen samat kysymykset nousivat eteen. Yritin kyllä selata kuten kirjoitin, mutta kun en löytänyt, ajattelin niiden pyyhkiytyneen pois. Aiheet lyhentävät huomattavasti selausmääriä. Ehkä tässä vähitellen oppii.