Kirjoittaja Aihe: Voiko Vimeosta tallentaa elokuvan tietokoneelle?  (Luettu 3633 kertaa)

Pontus12

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2405
    • Profiili
Voiko Vimeosta tallentaa elokuvan tietokoneelle? Yritin youtube-dl ohjelmalla, mutta se ei toiminut vimeon kanssa. Haluaisin tallentaa yhden vanhan venäläisen elokuvan myöhempiä katselukertoja varten. Se on vielä muutaman päivän ajan katseltavana vimeossa, mutta se ei riitä minulle. Jos joku osaisi neuvoa, olisin kiitollinen.

epiphone

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1067
    • Profiili
Vs: Voiko Vimeosta tallentaa elokuvan tietokoneelle?
« Vastaus #1 : 28.11.20 - klo:22.10 »
Voiko Vimeosta tallentaa elokuvan tietokoneelle? Yritin youtube-dl ohjelmalla, mutta se ei toiminut vimeon kanssa. Haluaisin tallentaa yhden vanhan venäläisen elokuvan myöhempiä katselukertoja varten. Se on vielä muutaman päivän ajan katseltavana vimeossa, mutta se ei riitä minulle. Jos joku osaisi neuvoa, olisin kiitollinen.

https://www.computerhope.com/issues/ch001626.htm
Tuolta löytyi tuollainen ohje, toivottavasti siitä on apua.
Kahvi on väkevin juomani

Eesaurus

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3410
    • Profiili
Vs: Voiko Vimeosta tallentaa elokuvan tietokoneelle?
« Vastaus #2 : 28.11.20 - klo:23.44 »
Jotain mätää youtube-dl:ssäsi, koska minulla se tallentaa Vimeosta ilman ongelmia.

Mitä se sanoo, kun yrität ladata jotain? Voitko antaa linkin elokuvaan?

Pontus12

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2405
    • Profiili
Vs: Voiko Vimeosta tallentaa elokuvan tietokoneelle?
« Vastaus #3 : 29.11.20 - klo:14.15 »
Elokuvalinkin osoite oli https://vimeo.com/478888150

Sain kuitenki tallennettua elokuvan VLC:n kautta käyttämällä toimintoa "muuta ja tallenna". Linkki on auki 3.12 saakka. Itse elokuva on tosi naivi, mutta siinä näyttelee nuorena miehenä tai paremminkin miehen alkuna Nikita Mihalkov, josta tuli myöhemmin kuuluisa ohjaaja. Aion tallentaa sen uudelleen, koska minulta jäi alusta pikkuisen pois.

Minulle tuo elokuva on tärkeä, koska asuin 11-14 vuotiaana Moskovassa isäni ollessa siellä kirjeenvaihtajana. Kävin tavallista venäläistä koulua ja kuljeskelin usein kaverieni kanssa Moskovassa. Elokuvan nimi on "Ja shagaju po Moskve", mikä tarkoittaa juuri "kuljeskelen pitkin Moskovaa."

Siis sen tallentaminen kokonaan ei ole mitenkään supertärkeää, mutta se olisi kiva muisto.

Eesaurus

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3410
    • Profiili
Vs: Voiko Vimeosta tallentaa elokuvan tietokoneelle?
« Vastaus #4 : 29.11.20 - klo:16.13 »
Elokuvalinkin osoite oli https://vimeo.com/478888150

Sain kuitenki tallennettua elokuvan VLC:n kautta käyttämällä toimintoa "muuta ja tallenna".

Joo, VLC:kin on ihan näppärä. Minulla tallentui tuo elokuva tosin youtube-dl:lläkin.




Pontus12

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2405
    • Profiili
Vs: Voiko Vimeosta tallentaa elokuvan tietokoneelle?
« Vastaus #5 : 29.11.20 - klo:17.06 »
Minulla youtube-dl kyllä aloittaa latauksen, mutta ei jaksa loppuun asti, joten täytyy tyytyä vlc-tallennukseen. Kyllä se riitää minulle, mutta olisi kiva tietää, mikä tallennuksessa oli vikana.

Eesaurus

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3410
    • Profiili
Vs: Voiko Vimeosta tallentaa elokuvan tietokoneelle?
« Vastaus #6 : 29.11.20 - klo:20.55 »
Minulla youtube-dl kyllä aloittaa latauksen, mutta ei jaksa loppuun asti

Ehkä nettiyhteys pätki elokuvan lataamisen aikana? Onnistuuko jonkun muun videon lataaminen kuitenkin normaalisti?

 

Pontus12

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2405
    • Profiili
Vs: Voiko Vimeosta tallentaa elokuvan tietokoneelle?
« Vastaus #7 : 04.12.20 - klo:11.27 »
Ainakin toistaiseksi on onnistunut.