Kirjoittaja Aihe: Windows 10 + libreoffice 6.4.6 Writer + kuvat eivät näy.  (Luettu 3037 kertaa)

epiphone

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1059
    • Profiili
Tällä kertaa potilaana Windows 10. Siihen on asennettu Libreoffice 6.4.6. Nyt kun avaan jonkin dokumentin Writer:llä ei kuvat näy. Siinä on vain laatikko missä lukee "kuva1". Jos tulostan kyseisen asiakirjan, niin paperille tulostuu kaikki kuvat oikein.

Jokin asetus on vinksallaan, mutta miten saisin kuvat näkymään Writer:ssa. Taulukkolaskenta ohjelma näyttää samat kuvat ihan oikein.

Tietääkö kukaan ratkaisua tähän.
Kahvi on väkevin juomani

mpiso

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 655
    • Profiili
Minulla ei ole Win 10 LO:ta, mutta ainakin Kubuntussa voi asetuksista valita, ettei kuvia näytetä Writer:llä. Ne nimetään juuri noin (kuva1 jne.).

epiphone

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1059
    • Profiili
Minulla ei ole Win 10 LO:ta, mutta ainakin Kubuntussa voi asetuksista valita, ettei kuvia näytetä Writer:llä. Ne nimetään juuri noin (kuva1 jne.
Juu ymmärän sen.

Mutta etsin sieltä asetuksista, että mistä kuvat saa näkymään, vaan en löytänyt sellaista täppää mistään, millä olisin saanut kuvat asiakirjoissa näkymään. Nyt tarvitsen rautalankaa. ;)
Kahvi on väkevin juomani

mpiso

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 655
    • Profiili
En tiedä onko tuo Win 10:ssä samoin. Kun ottaa valinnan kohdasta ”kuvat ja objektit” pois, niin kuvia ei näytetä.

epiphone

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1059
    • Profiili
En tiedä onko tuo Win 10:ssä samoin. Kun ottaa valinnan kohdasta ”kuvat ja objektit” pois, niin kuvia ei näytetä.

Täytyy huomenissa koittaa tuota. Vähän kyllä nopeasti ajatellen näyttää erilaiselta se Win versio tuohon kuvaasi verrattuna.

Mutta, kiitos vinkistä, täytyy testata.  :D
Kahvi on väkevin juomani

Eesaurus

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3408
    • Profiili
Minulla LibreOffice 7 W10:ssä, näyttää kuvat mukisematta. Kuvien näyttäminen oli oletuksena päällä, niin kuin sopii olettaakin.