Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutUusimmat julkaisut: 24.04.1 LTS (suositeltu, 29.8.2024) ja 24.10 - Ubuntun 20-vuotisjulkaisu! (10.10.2024).
olen tekemässä puhdasta asennusta 20.04herjaa sisäistä virhettä, asennus ei jatkuonko bioksessa jokin kriittinen arvo mistä 20.04 ei tykkää
https://photos.app.goo.gl/9yqPneKwdwJTMGbY6siinä errorit valokuvissa
joudun laittamaan kumpaakin koneeseen javan- tuleeko vaikeuksiakiitos tähänastisesta
Mun on kysyttävä, että mitä nimeä käytetään Ubuntu 16.04 ( ja muissakin myöhemmissä versioissa ) omassa käynnistyslevyn luontiohjelmassa. Ohessa ko. ikonin kuva. Koska hillalla tuntui olevan Ubuntu 16.04, niin miksi tätä ei käytetty, vai onko tämä juuri tuo Unetboot. Itse olen käyttänyt tuota "ikoni-ohjelmaa" jatkuvasti, eikä koskaan ole ollut mitään ongelmia. Siis teen aina usb-käynnistystikkuja en cd-levyjä.
Kyllä tämä "usb-creator" on jatkuvasti mukana näissä perusohjelmissa.Täydennän vielä:Juuri tarkistelin eri usb-asennustikuilta, niin ainoa, mistä en nyt löytänyt, on 20.04, muissa se on mukana. Ja samalla luontiohjelmalla olen tehnyt myös muita usb-distroja, eikä missään ole ollut ongelmia.