Kyselen tässä tyhmiä: tarviiko tuon Windows 10:n asennukseen olla esim Windows 7 lisenssi. Vai asentuuko tuo kaikille koneille?
Minulla on kyllä kone josta lisenssinumero löytyy, mutta kun siinä on huippuunsa viritetty Fedora niin en haluaisi sitä sotkea.
Asentuu koneelle ja W7-lisensillä sen saa aktivoitua. Edellyttää tietysti että koneella on ollut W7
Entäs sitten kun kaikki 2 kiintolevyä on vaihdettu, onko se liikaa Windowsille rekisteröimismielessä? W7 lisenssilätkä on koneen kyljessä ja W7 on ollut käytössä monta vuotta, vuosia sitten. No selvinnee kun kokeilen. Tuo WoeUSB ei taida toimia kuin Debian pohjaisillla jakeluilla?
Ei tarvinnut lisenssiä koneen kyljestä, sanoo että minulla on digitaalinen lisenssi tms. En muista tarkkaa sanamuotoa.
Mutta ei tuolla mitään tee kun kaikki muut selaimet jumittaa koneen paitsi IE. Eli kone menee täysin jumiin hetken päästä kun aloittaa surffauksen, ja kaikilla selaimilla sama jutti (Edge, Chrome ja Firefox) Mikään näppäinyhdistelmä ei auta, ainoa auttava asia on pitkä painallus virtanapista. Olen poistanut hiiren ja näppäimistön ajurit ja asentanut ne uudelleen. Näytönohjainajuri on päivitetty.
Mikään ei auta. Olen myös kokeillut eri hiirillä ja jopa lankanäppäimistöllä. Kone ei mene jumiin jos selain vaan on auki, mutta meneppä hiirellä tai näppäimistöllä tekemään jotain -> POKS-JUMI