Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutValmistajien tukemat Ubuntu-tietokoneet: kannettavatietokone.fi uudet ja käytetyt sekä Lenovo-verkkokauppa
Olen tähän mennessä ottanut ostoskuiteista kopion (koska alkuperäinen kuitti haalistuu ajan kuluessa) ja laittanut sen sitten kansioon.
Minulla on tulostimessa myös skannaustoiminto. Haluaisin siis kuitit koneelle siten, että niitä olisi kätevä selata esim. kuten kuvia voi katsella maten silmä ohjelmalla. Myös hakutoiminto olisi kätevä olemassa. Tuotteen nimen ja ostopäivämäärän jne. mukaan. Voisihan niistä jokaisesta ottaa kuvan ja tallentaa siten koneelle, mutta olisiko jotain muuta ehkä kätevämpää menetelmää?
Silloin kun uudenlaiset kuitit ja laitteet tulivat markkinoille, jotkut kaupat käyttivät kuittipaperia, jonka teksti haalistui, mutta nyt en enää moneen vuoteen ole saanut sellaista haalistuvaa kuittia, vaan tekstit ovat pysyneet näkyvissä.
Lainaus käyttäjältä: AimoE - 04.07.19 - klo:11.33Silloin kun uudenlaiset kuitit ja laitteet tulivat markkinoille, jotkut kaupat käyttivät kuittipaperia, jonka teksti haalistui, mutta nyt en enää moneen vuoteen ole saanut sellaista haalistuvaa kuittia, vaan tekstit ovat pysyneet näkyvissä.Missä sinä käyt ostoksilla? Minä en tuommoiseen haalistumattomaan kuitiin ole vielä missään törmännyt.
Kiitos ehdotuksista. Alen testailemaan otanko kuvia vai skannailenko. Täytyy sitten nimetä kuitit järkevästi. Kyllä skannerilla saa hyvän jäljen aikaiseksi, mutta silloin skannaus kestää tolkuttoman kauan. Whatsuppeihin en kuittejeni ala laittamaan. Ne pysyvät omalla konella ja parissa varmuuspaikassa, niin kuin muutkin säilytettävät tiedostot.Tuohon ylen artikkeliin, jossa sanotaan tunnistamattoman kuitin olevan pätevä: Luulisin tulevan aikamoinen väittely kauppiaan ja asiaakkan välille jos vie arvokkaan tavaran kuitin jossa ei lue mitään ja vaatii sitä takuuseen. Jo vuosia sitten monissa paikoissa varoitettiin kuittien haalistumisesta ja joissain kaupoissa sai ilmaiseksi kestävän kopion kuitista. En ymmärrä miksi alunperinkään mentiin tuollaiseen haalistuvaan paperiin, kun varmasti tekiniikka antoisi mahdollisuuden kestävälle kuitille. Epäilen ainakin yhden syyn olevan hinta.
No kun en ole whatsupissa, enkä menekkään. Ei minulla ole siellä mitään tekemistä.En ole mikään teini tai nuori tai edes keski-ikäinenkään enää. En tosin tiedä missä ne rajata menevät. Mutta ei siellä ole ketään kavereitakaan. Pärjätään ihan hyvinsoittelemalla tai tekstiviesteillä. Sorry vanhanaikaisuuteni.
Lainaus käyttäjältä: dhara - 05.07.19 - klo:10.58No kun en ole whatsupissa, enkä menekkään. Ei minulla ole siellä mitään tekemistä.En ole mikään teini tai nuori tai edes keski-ikäinenkään enää. En tosin tiedä missä ne rajata menevät. Mutta ei siellä ole ketään kavereitakaan. Pärjätään ihan hyvinsoittelemalla tai tekstiviesteillä. Sorry vanhanaikaisuuteni.Mistä tiedät, ettei siellä ketään ole? Onhan tuolla käytännössä kaikki kenellä älypuhelin on.
.... Pärjätään ihan hyvin soittelemalla tai tekstiviesteillä. Sorry vanhanaikaisuuteni.